2024-11-05, 23:59
Medlem
Skit på dig 😁
Citera
2024-11-06, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tankstort1
Godkväll allesammans!

Jag har fått höra nu av flertal personer nu att jag är extrem svår att läsa av. Jag ser det inte det som något negativt, vill inte vara en öppen bok som alla ska ta del av. För mig är det snarare en svaghet att vara allt för lätt att genomskåda.

Vad tycker ni? Hur ska jag tolka det/svara när folk säger detta till mig?
Alla kan läsa av dig galant!!
Du är lite av en pajas

Men skit i dom
Du skall bevisa vad du går för
Citera
2024-11-06, 01:16
Medlem
Citat:
Godkväll allesammans!

Jag har fått höra nu av flertal personer nu att jag är extrem svår att läsa av. Jag ser det inte det som något negativt, vill inte vara en öppen bok som alla ska ta del av. För mig är det snarare en svaghet att vara allt för lätt att genomskåda.

Du tycker om att betrakta dig själv och hur du påverkar människor. Hur du bäst kan framhäva dig själv. Jag undrar jag?
Citera
2024-11-06, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Alla kan läsa av dig galant!!
Du är lite av en pajas

Men skit i dom
Du skall bevisa vad du går för
Trump har sagt att det är det roliga?!
Citera
2024-11-06, 04:57
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Godkväll allesammans!

Jag brukar svara ”Jag vet” och så ger jag ett lurigt leende.
Citera
2024-11-06, 05:32
Medlem
Citat:
Godkväll allesammans!

Att du uppfattas som en robot. Det är inte positivt.
Citera
2024-11-06, 05:54
Medlem
GertBennys avatar
Du ska inte reflektera över vad andra tror eller tycker om dig, då detta skiljer sig enormt ifrån person till person. Det är bara och kolla svaren du fått här, du är allt möjligt enligt Flashbacks samlade intelligenselit och psykologiska mästare - för att du inte går att läsa av. Eller ja, för att en person har sagt detta och nu skriver du detta på ett anonymt forum och får svar av folk som aldrig sett dig eller träffat dig. Hoppas du förstår med mitt inlägg hur "dumt" det är att reflektera över vad andra tycker och tänker om dig.
Citera
2024-11-06, 06:56
Medlem
Hei,

Är detta inte i förbindelse med poker så är min gissning att folk uppfattar ditt beteende som oförutsägbar. Annars använder man väl normalt inte den beskrivelsen. Nu kan det ju vara att detta är ett tema som intresserar dig och därför kommer ni in på det i diskussioner med vänner. Beroende på hur du inleder det samtalet är ofta resultatet av vilket svar du får.

Inte mycket till hjälp i mitt svar kanske.
Citera
2024-11-06, 07:06
Medlem
SnutteFia03s avatar
När jag själv har upplevt någon vara det så handlar det om att personen inte ger tydligt uttryck för sina känslor genom exempelvis tal eller kroppspråk.
Citera
2024-11-06, 07:44
Medlem
Citat:
Godkväll allesammans!

Ja det är ju lite svårt att säga, svårt att veta vad du egentligen menar här...
Citera
2024-11-06, 08:14
Medlem
strategasiats avatar
Varför frågar du inte direkt? Det kanske är en del av problemet
Citera
2024-11-06, 09:32
Medlem
Folk har förmodligen svårt att veta var de har dig, som någon skrev du är hal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in