2024-10-29, 18:47
Medlem
Börjar bli trött på alla dessa kvinnor som får makten bara sådär var finns männen
Citera
2024-10-29, 18:50
Medlem
Hur kan en stiftelse vara skattefinansierade av svenska folket bara det är sjukt
Citera
2024-10-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
På vilket sätt är Cilla Benkö, Christina Jutterström och Allan Schulman judar? Såvitt jag vet är ingen av dem det.

Jag kanske har förväxlat Jutterström med Ulrika Knutsson.

Googla namnen på dom två andra så ser du att det är judiska namn.
Citera
2024-10-29, 19:12
Medlem
Dom försöker inte ens dölja det längre. Svenskar! Vakna!
Citera
2024-10-29, 19:36
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Man får trösta sig med att statsmedia sakta men säkert tappar tittare/lyssnare när den äldre hjärntvättade generationen minskar.
Citera
2024-10-29, 20:37
Medlem
Det kan bli en diger uppgift för den nya VD´n att ta hand om SVT granskande journalister. Inte minst de stora problemen på Uppdrag Granskning. Korruptionen på den redaktionen blev nära på att fälla redaktionen då det uppdagades att de slösat miljontals kronor på att granska förläggaren Salomon Agency, endast baserat på falska rykten och förtal, och låtit ingen mindre än Axel Gordh-Humlesjö, en journalist som blivit refuserad av samma förlag, sköta granskningen. En pinsamhet som blivit en blemma i redaktionens trovärdighet för lång tid framöver.
Senast redigerad av enorarone 2024-10-29 kl. 21:08.
Citera
2024-10-29, 21:15
Medlem
mrmiltons avatar
Blir bra catch rate i den här tråden. De som vet vet.
Citera
2024-10-29, 21:21
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enorarone
Det kan bli en diger uppgift för den nya VD´n att ta hand om SVT granskande journalister. Inte minst de stora problemen på Uppdrag Granskning. Korruptionen på den redaktionen blev nära på att fälla redaktionen då det uppdagades att de slösat miljontals kronor på att granska förläggaren Salomon Agency, endast baserat på falska rykten och förtal, och låtit ingen mindre än Axel Gordh-Humlesjö, en journalist som blivit refuserad av samma förlag, sköta granskningen. En pinsamhet som blivit en blemma i redaktionens trovärdighet för lång tid framöver.
SVT... En utdöende institution.Och det har inte någonting med kön att göra. Men tvinga mig inte att betala som formen är nu.
Citera
2024-10-29, 21:25
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=E4JUkToc8os&t=189s

Var bor vänstertrollen?
Dom verkar ha mörkat sig i alla sökvägar.
En offentlig kärring som har mångmiljonlön ur skattekistan för att driva extremvänsteropinion ska f-n inte få vara anonym!
Citera
2024-10-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbocken
https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/anne-lagercrantz-ny-vd-pa-svt-ucrwov

– Det är en stor och högtidlig uppgift. Det är med ödmjukhet och glädje jag tar mig an rollen
som vd för SVT, som är det finaste arbete jag kan tänka mig, säger Anne Lagercrantz.

Lön för mödan, skön månadslön bör Anne få oxå.

Tidigare VD Hanna Stjärne, tjänade 304 000 kronor i månaden under 2022.
https://www.allehanda.se/2023-07-30/svt-och-oa-silar-mygg-och-svaljer-kameler/

Typiskt patriarkatet att inte betala en kvinna en skälig lön.
Citera
2024-10-29, 21:31
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyckertca150st
Typiskt patriarkatet att inte betala en kvinna en skälig lön.
Hur ska hon egentligen kunna klara sig på en så medioker inkomst? Jag tänker försöka skapa en insamling.
Citera
2024-10-29, 21:39
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Man får trösta sig med att statsmedia sakta men säkert tappar tittare/lyssnare när den äldre hjärntvättade generationen minskar.
Om allt fungerade som tänkt vore statsmedia perfekt. Men nu är det bara ett stort: nej tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in