2024-10-27, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Lite konstigt ändå att de hängde vid det vanliga godiset. Lite som en dildo hängde granne med eltandborstar i affären. Skulle man inte haja till ändå.

Så är det ju på apotek.
Citera
2024-10-27, 10:28
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Lite konstigt ändå att de hängde vid det vanliga godiset. Lite som en dildo hängde granne med eltandborstar i affären. Skulle man inte haja till ändå.

Var passar godisfittor och bröst bättre än på godisavdelningen?

Citat:
På inköpslistan står både chokladögon och gelé som liknar hjärnsubstans.

Godishjärnsubstans letade man efter och chockas av fittklubbor.
Citera
2024-10-27, 10:37
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Varför skulle du sannolikt inte handla något?

Godiset är ju bara en liten del av sortimentet, speciellt könsgodiset.

I övrigt har dom ju en hel del helt vanliga märkesprodukter men med skillnaden att det är mycket billigare än i andra affärer.

I min värld är tex Yes diskmedel samma produkt oavsett var jag köper den men för andra kanske den blir så wt-kontaminerad av att ha köpts på Dollarstore att den inte fungerar lika bra, annars borde väl kanske 30-40% lägre pris vara tilltalande för alla.

Bra pris på vissa bilvårdsprodukter, fiske, husdjursgrejer osv har dom också.

Nu är ju huvtröja också wt men man kan kanske kan ha någon annan form av maskering om man som icke wt vill gå in och dra nytta av lägre priser men inte riskera sitt personliga varumärke genom att synas vid in och ut passage. På hösten är det ju mörkt tidigt och åker man bil kan man ju parkera vid en annan butik. Ofta ligger deras butiker i områden där det även finns icke-wt butiker så kan man stå där och smyga över till DS.

Jag har tänkt att de kanske mest har jox, som pynt, plojgrejer med mera, men jag har som sagt inte varit i deras butiker. Men om de har mer praktiska saker (som Yes), så kan de ju vara värt att kolla in. Butiken jag nämnde ligger nära andra lågprisbutiker jag brukar handla i, som Jula och ÖoB, så jag är inte alls negativ till att handla i lågprisbutiker, tvärtom är det alltid där jag kollar in först (och även ständigt letar efter extrapriser på nätet). Det är därför jag dagarna i ända kan äta vilt, skaldjur, fina frukter och ostar med mera trots blygsamma inkomster, eftersom jag nästan enbart handlar mat på extrapris. Vad folk tycker är WT bryr jag mig inte om.

Det var dessutom ett tag sedan jag handlade på ÖoB, jag tycker de har tacklat av på sistone, med ett sämre utbud och priser som faktiskt är högre än i en del livsmedelsbutiker.
Citera
2024-10-27, 10:46
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
roligast är ju att kvinnan det handlar om själv sålt sig som ett sexuellt objekt. för att senare sen moralisera om en godisklubba.

sicken jävla unicorn.

Det andra alternativet är att hon är en psy-op för att förnjuda den typen av godis. Kulturarbetare, säkert kontakter med mediaeliten, kanske sög av rätt personer i sin ungdom och så vidare, och används nu i PR kampanj för att få Dollarstore att rätta sig i ledet.
Citera
2024-10-27, 10:58
Medlem
Hur skulle du själv reagera om du såg godis som ser ut som sex provcerande objekt? Tänk efter själv. Vi har blivit ett sjukt samhälle.
Citera
2024-10-27, 11:13
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
Är mest chockad över reaktionerna på flashback.

Om det säljs kuk- och fittklubbor på Pride, ja då går folk på flashback bananer ("Israel-wef-kalergi-5g-sionisterna försöker grooma våra barn och få dom byta kön och bli bögar före 2 års ålder")

Men i det här fallet tycks konsensus i tråden vara att fittklubbor bland barngodiset är helt normalt?

Ur led är tiden.

Jo, det är festligt och belyser ånyo att de flesta trådar i stor mån bara handlar om att gnälla. Den största underhållningen är de som kallar kvinnan feminist när det snarare är tvärtom; iden att förfasa sig över sådant här är snarare betydligt mer konservativt.

Moraliskt är det såklart knöligt att placera uppenbara vuxen artiklar bland saker dit barn går kan man tycka. Detta helt oavsett kvinnans tidigare yrke eller vad det nu kan vara.
Citera
2024-10-27, 11:13
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Vad är Dollarstore för något? Vilka handlar där?
Fattiga, enkla människor. Såna som inte har konto på Flashback.
Citera
2024-10-27, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
uppenbarligen bra förälder, till och med dottern visste att det var olämpligt.

Lämpligare med hjärnsubstans, blod och grejer för barn än könsorgan som varenda frisk människa har?
Citera
2024-10-27, 11:14
Medlem
Å ena sidan köper jag hennes tanke om att sånt kanske bättre hör hemma i sexbutiker. Å andra sidan var de där för att inhandla "hjärnsubstans" så hur kan man då bli upprörd över något som liknar våra naturliga könsorgan?
En sprängd skalle tycks vara okej men inte något som dom själva har och ser varje dag?
Citera
2024-10-27, 11:17
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rundcrantz
Är mest chockad över reaktionerna på flashback.

Om det säljs kuk- och fittklubbor på Pride, ja då går folk på flashback bananer ("Israel-wef-kalergi-5g-sionisterna försöker grooma våra barn och få dom byta kön och bli bögar före 2 års ålder")

Men i det här fallet tycks konsensus i tråden vara att fittklubbor bland barngodiset är helt normalt?

Ur led är tiden.

Var fittklubborna placerade bland typiskt barngodis, framgår det på någon bild?
Citera
2024-10-27, 11:25
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Fattiga, enkla människor. Såna som inte har konto på Flashback.
Skulle snarare säga att Flashbacks huvudpublik hänger på dollarstore
Citera
2024-10-27, 11:33
Medlem
Jag tycker hela grejen är rätt tacky. Vem köper sådana liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in