2024-10-24, 16:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batleika
Forumet innehåller många underkategorier. Om jag vill diskutera något ämne som inte finns ännu - hur gör jag för att ev. kunna få till en förändring?

Den konkreta idé jag har nu handlar om att bo (=flytta till) i olika länder. Det kunde vara en avdelning för alla länder. Jag tycker inte att det passar under ”Resor”.

Det framgår av FAQ:

Citat:
Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum'. Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.

Med hyfsat aktuella trådar menas trådar som det skrivits i senaste veckan eller något mer. Det är ingen idé att komma dragandes med trådar från förra månaden eller längre tillbaka i tiden.
2024-10-24, 16:59
Moderator
Maviels avatar
Trådstartaren har fått svar på sin undran och tråden används mest till spekulationer kring framtida forum - så därför stänger vi diskussionen här.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in