Citat:
Ursprungligen postat av
fettveken
Många av dom saker du verkar hänvisa till finns att få till den bilen. Det är bara att fylla i vilka optioner du vill när du beställer. Apple Carplay. backkamera, ljudanläggning. Navigator och alla LCD-skärmar är standard i den modellen. Men jag förstår inte varför du jämför en supersportbil med en familjebil.
Jag har konsekvent, i åtminstone fyra inlägg, inklusive det du du senast svarade på, jämfört Ferrari 812 med BMW:s 8-serie, och i synnerhet BMW M8 Competition. Och syftet med det har varit att M8 Competition, som är BMW:s mest högpresterande och påkostade grand tourer, är sprängfylld med funktioner du anser vara helt nödvändiga för en modern premiumbil, medan Ferrari 812, som också är en grand tourer, saknar dessa, men Ferrari kan ta flera gånger mer betalt för den.
Var du plötsligt får "familjebil" ifrån har jag ingen aning om. Det är som att du är för korkad för att kunna hålla isår diskussioner du för med olika personer. Men jag får också lite vibbar av något något som man lite elakt brukar säga om svarta amerikaner, nämligen att de inte kan hantera en hypotetisk frågeställning och därmed inte heller resonemang som bygger på sådana. Man säger "föreställ dig för diskussionens skull att du har X" och får till svar "men jag gillar inte X".
Edit: Du får förresten gärna visa hur man bär sig åt för att till en Ferrari 812 välja bort de fysiska knapparna och reglagen och ersätta dem med touchskärmar ā la BMW, och hur man lägger till självöppnande baggagelucka m.m. Att det skulle saknas saker som en ljudanläggning (!) och möjlighet att ansluta mobiltelefonen i en Ferrari har jag inte påstått. Det har uppstått i ditt förvirrade huvud på något sätt.