Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-08, 16:29
Medlem
Tog en halv imorse och blir bara skevare och skevare, vafan är det i dessa... Se också min föregående post.

Slutar ta dessa nu, det är nog tram, metadon, definitivt annat också, känner mig helt väck fast inte som på opiater, mer skev och halvt nojjig!
Citera
2025-12-08, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnugget
Du har helt rätt! Första två kartorna jag tog var svaga och ojämna. Dessa jag fick nu är betydligt starkare, men 100% att de innehåller annat också. Jag skulle säga Metadon och eventuellt en (RC)benzo eller (RC)Z-analog.

Tog dag 1 en halv 200 mg och blev trevlig efter 40-45 minuter, kändes som tram och fick den vanliga biverkningen jag brukar få av tram (svettas lite), men sen slog det hårdare och hårdare och hade full effekt efter runt fyra timmar, precis som metadon.

Nästa dag tog jag 125 mg och här blev det knepigt. Hade tydligen somnat, vaknat och när jag vaknade 12 timmar senare hade jag tagit 1 1/2 tablett till vilket är inget jag kommer ihåg, sen var jag seg i 24 timmar.

Så absolut inte bara tramadol i dessa. Tramadol, Metadon och (RC)benzo eller (RC) z-analog(er) skulle jag säga.
Ja, sluta ta dem. Kasta skitet bara. Förstår mig inte på folk som fortsätter ta Santeria och andra fake tabletter. Om ni slutar köpa dem så tar inte folk inte dem mer. Ska någon behöva dö innan ni fattar?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in