2024-10-23, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofn
Motivationen att hon ville slippa resten av dagen i skolan var märklig, eftersom det är helt frivilligt att gå på lektionerna.
Men logik kanske inte är hennes starka sida.
Frivilligt oc frivilligt går du i skolan så har du väl skolplikt...i övrigt håller jag med dig, det hade ju bara varit för henne att gå hem eller vart hon nu ville gå...
Citera
2024-10-23, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Frivilligt oc frivilligt går du i skolan så har du väl skolplikt...i övrigt håller jag med dig, det hade ju bara varit för henne att gå hem eller vart hon nu ville gå...

Det som händer vid för mycket frånvaro är väl att man blir avskriven och får studiebidraget indraget. Men jag kan ha fel.

Hade väl varit bättre att fejka sjukdom än att bränna ner skolan. Eller hade hon inte tänkt återkomma nästa måndag?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2024-10-23 kl. 08:52.
Citera
2024-10-23, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det som händer vid för mycket frånvaro är väl att man blir avskriven och får studiebidraget indraget. Men jag kan ha fel.

Hade väl varit bättre att fejka sjukdom än att bränna ner skolan. Eller hade hon inte tänkt återkomma nästa måndag?
Det hade varit intressant att veta om hon är svensk eller"icke svensk svensk"
Mycket märkligt tankesätt nu vill jag inte vara här hur slipper jag detta? Ahh jag tänder eld på skolan...
Skulle hon göra samma sak på sin arbetsplats i framtiden?
Citera
2024-10-23, 10:15
Medlem
Kan man drag någon slutsats om eventuell härkomst utifrån ringen som syns på bilden?
Citera
2024-10-23, 10:40
Medlem
CuckoosNests avatar
När man läser förhören med henne så framstår hon som helt tappad, går knappt förstå vad hon säger så som hon pratar. Hoppas hon kommer få ett kännbart straff, skulle vara intressant att gå på rättegången.
Citera
2024-10-23, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMagenta
Kan man drag någon slutsats om eventuell härkomst utifrån ringen som syns på bilden?
Marocko ev.
Citera
2024-10-23, 11:33
Medlem
Mr Coffees avatar
Någon borde berätta för henne att gymnasiet är frivilligt
Citera
2024-10-23, 12:30
Medlem
Qusimotos avatar
Tack och lov är inte kriminella så smarta idag, filmar man sitt eget brott så har man inte hög IQ. Gissar att hon max har 60 i IQ 😅
Citera
2024-10-23, 14:57
Medlem
RightRites avatar
Något ironiskt är ju att torsdagen blev ännu längre i och med förhör osv.
Citera
2024-10-23, 15:29
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
När man läser förhören med henne så framstår hon som helt tappad, går knappt förstå vad hon säger så som hon pratar. Hoppas hon kommer få ett kännbart straff, skulle vara intressant att gå på rättegången.
Ska man gissa att det förekommit kooooosiinknullande i några generationer som tagit bort de flesta av de mentala spärrarna samt förmågan att förstå orsak och verkan?

Tror inte ett skit på att hon vill bort från skolan. Tror hon är pyroman.
Citera
2024-10-23, 16:41
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Ska man gissa att det förekommit kooooosiinknullande i några generationer som tagit bort de flesta av de mentala spärrarna samt förmågan att förstå orsak och verkan?

Tror inte ett skit på att hon vill bort från skolan. Tror hon är pyroman.

Håller med dig, läste i fup att hon tydligen eldat upp något tidigare med, minns inte exakt vad det gällde, men detta fallet var iaf inte första gången hon eldar något.
Citera
2024-10-23, 16:42
Medlem
I personutredningen står att hon studerar vid vård- och omsorgsprogrammet på gymnasiet.

Måtte hon aldrig få ett arbete på sjukhus eller andra utsatta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in