Nä, han är inte det, dem ska ses idag, läser hennes inlägg varje dag, och idag ska dem ses, som alltid. Hur länge ska han vara fri innan han åker in?!
Jag mår illa, och hon ska dessutom vara usk, jobbar med människor.
Jobbade med R ett tag, ej på samma avdelning dock.
Han frågade mig flera ggr om vi skulle fika.
Var väldigt fysisk när man stötte på honom i korridoren, ville gärna kramas och klappa på ryggen. Jag fikade ej med han.
Hans nya har en öppen facebook, där hon delar mycket kärvänligt om han.
Det är öppna kommentarer.
Jag har varit så sugen på att skriva till henne och fråga om hon vet vem hennes man är.
Jag undrar verkligen om hon har kännedom.
En jag känner var den som hittade R på äldreboendet, mitt i akten. Fruktansvärt.
Hans nya har en öppen facebook, där hon delar mycket kärvänligt om han.
Det är öppna kommentarer.
Jag har varit så sugen på att skriva till henne och fråga om hon vet vem hennes man är.
Jag undrar verkligen om hon har kännedom.
En jag känner var den som hittade R på äldreboendet, mitt i akten. Fruktansvärt.
Är väl bara att länka domen på han på någon av hennes bilder.
Hemskt människa, lider med alla äldre som var i behov av hjälp och denna person förstör för så många som sköter sig på sin arbetsplats och gör ett bra jobb på äldreboende.
Ärendet är överklagat och en del av det ska handla om att vittnet ljugit och ej trovärdig! Tydligen har även familjen en stämningsansökan också kopplat till vittnets trovärdighet!
Ärendet är överklagat och en del av det ska handla om att vittnet ljugit och ej trovärdig! Tydligen har även familjen en stämningsansökan också kopplat till vittnets trovärdighet!