Citat:
Ursprungligen postat av
Bluetoo12
Just nu träffar jag en som menar att han har aldrig provat att slicka fitta. Hur, i vår ålder undrar jag… jag frågade om det hade med hans uppväxt att göra/religion eller annat men han sa att han har aldrig varit intresserad av det. Han vill inte heller kyssa mig efter jag har gjort oralsex på honom. Han har ingen förklaring till dessa två saker.
Om det är en dealbreaker för dig så har du ditt svar. Jag har inte bråttom att vara i en långvarig relation just nu och jag gillar hans personlighet mycket så jag har kul med honom på flera sätt som gör att jag accepterar läget. Men som några har påpekat så tänder jag inte direkt på idéen att han ska göra något som han inte känner sig bra att göra, i motsatt situation hade det känts obehagligt att bli skuldbelagt att göra något jag inte ville.
Hur är relationen som helhet?
Jag tillhör också dem som inte är överdrivet förtjust i att ge oralsex, men kan göra det ibland då jag vet att det uppskattas, precis som att jag inte gillar att ge massage, men det kan jag också ställa upp på.
Gillar inte kyssar heller, känns som man växt ifrån det.