Citat:
Ursprungligen postat av
Follows
Kåtslag av en sovande 3-åring. The bottom is nådd. Klipp penis
Hade inte pedofiler suttit högt upp så hade man redan gjort det. Åtminstone kemisk kastrering, både av libido och för att emotionellt avtrubba sådana. Kanske psykedelier för att ändra dessa psykopater och sadister, då kanske det skulle gå och ändra deras empatiska förmåga så dom fattar att det är sjukt, vidrigt och ondskefullt, jag gissar att det skulle kunna ha någon inverkan, kanske bättre än vad jag teoriserar men läkemedelsindustrin kommer ju hellre vilja att man medicinerar dessa kontinuerligt istället för psykedelisk terapi då det innebär större intäkter och alla vet att läkemedelsindustrin sätter vinst först.
Citat:
Ursprungligen postat av
sleezeball1
Givetvis en äcklig white trash i vanlig ordning och flashback vill skydda dennes familj för att ni alla också är äckliga white trash.
Ser ingen skydda någon här. Du är dock en rasist, inte bättre än dom du kritiserar. Hade man sagt samma sak om icke vita så hade ni misshandlat folk & cancellerat samt demoniserat dem. Jävla hyckleri.
Men rasism mot rätt grupper är tydligen ingen rasism.
Stör mig som fan på sådant falsk hyckleri. Är man emot rasism så kan man inte vara en rasse mot x etniciteter/hudfärger och låtsas att man är the good guy som några av er antivita rasister gör.
Det är som att säga att man står upp för homosexuellas rättigheter men inte lesbiska sådana. Det är en motsägelse och gör så att folk som inte är falska och fulla av skit (och är emot rasism på riktigt, inte er vänsterextrema "rasism mot vita är bra men inte mot svarta då vi anser att alla har olika värde men låtsas motsatsen för att framstå som goda" hyckleri) inte tar er seriöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Ja, då var han dömd. Det blev 5 års fängelse precis som man yrkade på och 315000 kr i skadestånd till flickan.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1310033
Bra att människan blev dömd, borde vara längre straff. Men sedan efter 3-4 år är människan ute igen med sina djävulska äventyr/brott mot mänskligheten som hobby. Man måste komma på en långsiktig lösning, kemisk kastrering (kanske psykedelisk terapi, jag tror det eventuellt hade kunnat göra dom mindre farliga för samhället, det är teoretiskt detta men det påverkar empatisk förmåga känns det som, och kan få en att se annorlunda på saker och ting) eller förvaring av sådana, kanske skapa en avskärmad stad eller områden där man bosätter sådana och markerar dessa så vi normala vet vilka vi ska hålla oss ifrån. Eller lås in dom i väntan på att det kommer någon kemisk kastrering/annan lösning.
Tycker man förverkar sin rätt till frihet och rättigheter när man begår övergrepp.