Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Jag kanske missade något när jag läste fupen, men undrar vad som fick honom att erkänna istället för att hålla inne. Svag mentalitet eller har någon som visste övertygat honom att erkänna? Eller blev han rädd när det kom fram att det fanns spermier på flickans trosor?
Det han har erkänt är ju oralt övergrepp "ett eller 2 slick" som han sa. En röst som sa åt honom när han var på väg över henne för att gå ut, en händelse som var över på någon sekund och som han först trodde bara var en tanke och att det inte hänt fören flickan informerade honom om det efter hans rast.
Spermierna stör mig. det hittades några på hennes trosor men inget på hennes könsorgan. Så mest troligt måste han hållit sin snopp mot hennes trosor på utsidan antar jag. Kanske flickan hade somnat till lite och att hon vaknade till när han slickade? Annars hade hon nog nämnt även det åtminstone en gång under alla tillfällen hon berättade om händelsen.
Tror mer och mer på att "snoppis i rumpan" (se mitt inlägg innan) mycket väl kan ha varit han som gjort något vid ett blöjbyte eller nått, men troligast nog under vilan det med i så fall.
Usch vem vet hur många ggr? Tur att hon vaknade/var vaken denna gång så hon kunde berätta om det.