2024-10-07, 08:39
Medlem
Jag äter ibland oxynorm/oxykodon beroende på vilka jag fått ut.
Jag använder tar dom oftast på kvällen vilket gör att jag ibland har svårt att somna och sova på nätterna.
Ska man passa på att tex gå ut och springa medans man ändå inte kan sova?
Skulle man orka springa mer med oxy i kroppen eller skulle det bara vara jobbigare?
Någon som har erfarenhet av löpträning med oxy i kroppen?
Citera
2024-10-07, 09:38
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirend
Jag äter ibland oxynorm/oxykodon beroende på vilka jag fått ut.
Jag använder tar dom oftast på kvällen vilket gör att jag ibland har svårt att somna och sova på nätterna.
Ska man passa på att tex gå ut och springa medans man ändå inte kan sova?
Skulle man orka springa mer med oxy i kroppen eller skulle det bara vara jobbigare?
Någon som har erfarenhet av löpträning med oxy i kroppen?

Jag har massa erfarenheter av Oxy och löpning men aldrig i samma mening .. Oxy är ju allt löpning inte står för.
Citera
2024-10-07, 10:21
Medlem
Min fundering är bara om man ska passa att ta sig ut att spring när man inte kan sova pga oxyn eller ska jag ligga vaken i sängen. Och om jag skulle ta mig ut att spring, skulle man orka mer eller mindre om man har oxy i kroppen?
Citera
2024-10-07, 10:33
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Min fundering är bara om man ska passa att ta sig ut att spring när man inte kan sova pga oxyn eller ska jag ligga vaken i sängen. Och om jag skulle ta mig ut att spring, skulle man orka mer eller mindre om man har oxy i kroppen?

Om du blir så pigg av oxy att du vill ut och springa på natten så är du verkligen en egen sort....
Citera
2024-10-07, 12:42
Medlem
Citat:

Pröva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in