2024-10-29, 21:32
Medlem
Elakt korsklippt på minglet när Tora sa till Stephane att Gud nej, nån speciell boplats vill jag inte ha, jag vill ha olika baser och så resa däremellan och sen till Rasmus att Ja jag vill verkligen slå mig ner nånstans nu
Citera
2024-10-29, 21:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prekas
Rasmus brev inför dejten med Marion, om du blir Elizabeth Bennett så är jag Mr Darcy.
Åh jäklar. Inte undra på att Marion betedde sig som en fnittrig fjortis. Vem hade inte gjort det, liksom? Det finns minst en hel generation vars drömman är Mr Darcy (Colin Firth). Han kan ju också säga "Jag är din Robin om du är min Marion" hehehe. För hon heter så.
Citera
2024-10-29, 23:21
Medlem
"MacBeth"!
Citera
2024-10-29, 23:54
Medlem
Marabouoreos avatar
Amanda har en riktigt bulimi-aura…
Citera
2024-10-30, 00:09
Medlem
Hakade upp mig vid att Tora sa att det är svårt att ställa om för att bo i huset för att hon ”är vad med en viss standard”. Vad menas??? Är hon van med med att bo lyxigare än en lyxvilla med pool? Eller syftar hon typ till att dom sover i våningssängar och resten av tjejorna är stökiga osv??
Citera
2024-10-30, 01:42
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zucchiinii
Hakade upp mig vid att Tora sa att det är svårt att ställa om för att bo i huset för att hon ”är vad med en viss standard”. Vad menas??? Är hon van med med att bo lyxigare än en lyxvilla med pool? Eller syftar hon typ till att dom sover i våningssängar och resten av tjejorna är stökiga osv??

Hon ljuger, det är enbart de absoluta toppmodellerna som bor lyxigt. Medelmåttiga modeller som Tora bor på skitställen med otrygga hyreskontrakt.
Citera
2024-10-30, 04:45
Avstängd
Pontus verkar ha ett glas i handen ständigt. Tycker han verkar lite alkad och dessutom har han spillt på flertalet skjortor. Sunkigt.
Citera
2024-10-30, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Åh jäklar. Inte undra på att Marion betedde sig som en fnittrig fjortis. Vem hade inte gjort det, liksom? Det finns minst en hel generation vars drömman är Mr Darcy (Colin Firth). Han kan ju också säga "Jag är din Robin om du är min Marion" hehehe. För hon heter så.
Jag tror inte att hon visste vad det var, hon sa ingenting som fick en att tro det.

Men Robin och Marion hade ju varit klockrent
Citera
2024-10-30, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Hon ljuger, det är enbart de absoluta toppmodellerna som bor lyxigt. Medelmåttiga modeller som Tora bor på skitställen med otrygga hyreskontrakt.
Nja, medelmåttig är hon nog inte. Hon har gått visningar på Paris fashion week och varit på omslaget på Vogue, kolla hennes insta (torafiles)
Citera
2024-10-30, 10:15
Avslutad
Så himla söt och naturlig den nya tjejen Johanna är. Så vacker utan en massa make-up, det behöver hon inte ha för att vara bedårande. Undrar om hon har en thailändsk mamma och svensk pappa?

Tora är ju bara för mycket. Inte alls vacker men det behöver inte modellerna vara numera. Och högfärdig som bara den. Kul klippt med hennes olika varianter till Rasmus och Stephane om sitt framtida liv. Visar ju bara hur falsk hon är.
Citera
2024-10-30, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0

Tora är ju bara för mycket. Inte alls vacker men det behöver inte modellerna vara numera. Och högfärdig som bara den. Kul klippt med hennes olika varianter till Rasmus och Stephane om sitt framtida liv. Visar ju bara hur falsk hon är.

+1
Lägg dessutom till hennes fejk skratt. Kolla första avsnittet hon är med i, låter inte klokt
Citera
2024-10-30, 16:45
Medlem
Shattereds avatar
Jag tycker det är synd om tjejerna som kom in så sent, speciellt Lina och Johanna som ändå känns lite genuina.. Och stackars Johanna som kom mitt i en annan dejt..🙃

Nog svårt för vissa tjejer som varit med från start, att få tid med killarna, hur ska de nya ens komma ifatt? Hmm ja, allt för drama antar jag 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in