2024-09-13, 08:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zzzirGrizzz
Trump kommer vinna valet. 100%.
Han är den enda som vågar säga sanningen. Det är ju vetenskapligt bevisat att immigration aldrig har varit till nytta för något land.

…utöver USA, NZ, AUS, SA fr slutet 1700 till mitten 1900, för svensk del var väl även vallonerna och tyskarna runt 16-1800 bra. Mönstret som framgår är att protestander (+ anglikaner o nordliga katoliker typ skottar) har skapat välstånd och bättre mer utvecklade samhällen för alla…

Men i övrigt ger väl empirin dig rätt tyvärr.
Citera
2024-09-13, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Bara för att Aftonbladet säger att det inte är korrekt då eller 😂
Det finns mängder av filmer på både polisingripanden samt från privatpersoner som filmar när de vrider nacken på och grillar katter

Kul. Länka dessa tack. Iaf ett par.
Citera
2024-09-13, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsyltrygg
Detta kommer inte vinna över någon större mängd mittenväljare.
Trumps spindoktorer får hitta på en liknande chochrubrik varje vecka till valet i början av november.

Trump fokuserade på väljare som drabbats av att demokraterna importerar valboskap.

I slutskedet pratar inte politiker till alla, de fokuserar på grupper som är osäkra
Citera
2024-09-13, 08:49
Medlem
Sam.Boyds avatar
Rostbältet vill inte ha mer sten på sin börda. De vill ha tillbaka sina jobb.
Citera
2024-09-13, 08:50
Medlem
Det här är ju i direkt linje med Demokraternas perversa ’spirit cooking’ ritualer , Hillary måste vara i sann djävulusisk voodoo extas nu när hon nålar sina Trump dockor
Senast redigerad av Kirev 2024-09-13 kl. 08:53.
Citera
2024-09-13, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Här är en som cirkulerat friskt de senaste dagarna.
https://x.com/Steve_Laws_/status/1834144918219923459?t=kS3SVZo797rM-pVLfO5vWg&s=19

Skön snubbe som rastar sin gås.
Tips!
Bläddra vidare i tråden jag länkat, så ser du fler trevligt folk.

Vad menar du att denna bild har med Haitier i Springfield USA, som äter Katter och Hundar att göra?

Det är inte USA!
Det är inte Springfield!
Det är inga katter!
Det är inga hundar!
Är det ens en haitier?

Och om han bär på en gås, kan jag upplysningsvis säga att detta betraktas som en delikatess även i den fria, demokratiska världen.
Citera
2024-09-13, 08:56
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Vad menar du att denna bild har med Haitier i Springfield USA, som äter Katter och Hundar att göra?

Det är inte USA!
Det är inte Springfield!
Det är inga katter!
Det är inga hundar!
Är det ens en haitier?

Och om han bär på en gås, kan jag upplysningsvis säga att detta betraktas som en delikatess även i den fria, demokratiska världen.

Från vad jag förstått är det i USA, men staden Columbus.
Citera
2024-09-13, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzzirGrizzz
Trump kommer vinna valet. 100%.
Han är den enda som vågar säga sanningen. Det är ju vetenskapligt bevisat att immigration aldrig har varit till nytta för något land.

Va fan talar du om? USA är byggt på migration och av hårt arbetade migranter. Du vet, utan dessa hade urinvånarna indianerna fortfarande jagat buffel med pilbåge på de amerikanska stäpperna.
Citera
2024-09-13, 09:02
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Sa han inte det inför valet 2016 också? Den gången han faktiskt vann.

Har för mig att han lovade nån mur också va? Blev inte så mycket av det där i slutändan…

Men hans lojala följare fortsätter rapa upp budskapet. Påminner lite om dom indolenta högerdårarna vi har här hemmavid.

Typiskt höger att tycka en sak, och sen tycka samma sak fortfarande några år senare!

indolent yeah motherfucker
Citera
2024-09-13, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Från vad jag förstått är det i USA, men staden Columbus.

Vad jag förstod av texten till bilden, så var det Storbritannien. Men jag kan ha fel naturligtvis.

Men det var i alla fall inga hundar eller katter, utan en fullt ätbar gås och var det en haitier eller en random svart person.

Hela historien handlar ju om att haitier åt upp husdjuren i Springfield. Att finna personer, med diverse etnicitet i USA, som äter viltfångade djur, är ju liksom ingen överraskning.
Citera
2024-09-13, 09:14
Medlem
Påminner om "Last night in Sweden"
Citera
2024-09-13, 09:18
Medlem
Men alla borde veta att hundar och katter äts i flera delar av världen. Beroende på att man inte har lämplig mark för större djur att beta på.

Men det är inget problem i USA. Om det hade varit det hade det kommit ut i samband med att det hände, men nu hände det inte. Såna här påhitt för att få Trump vald är lätt sinnessjuka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in