2024-09-12, 18:18
Medlem
Ab visar bild på en kritvit hand. Förmodligen en svenne.
Citera
2024-09-12, 18:20
Avstängd
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bmXyLB/aattacker-mot-aldre-i-hasselby-filmerna-sprids

Ab kallar för serievåldsman

Hoppas nån från förorten får tag på honom före snuten, fegt svin.
Citera
2024-09-12, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Kan vi inte bara samla ihop oss och lyncha denna individ?

Problemet är väl att man vill försäkra sig om att man fått tag på rätt individ.

I Telegram-gruppen finns en video innehållandes en bild på en maskerad person som gör ”tummen upp”. I videon som visar överfallet på den gamla mannen ser man under en kort sekvens hur kniven ser ut. Förhoppningsvis känner någon igen den maskerade mannen eller hans kläder, alternativt känner igen kniven.

Länkar till Telegram-gruppen ännu en gång. Där kan ni se videorna.
https://t.me/footagefromNLMx764
Citera
2024-09-12, 18:22
Avslutad
Läste igår i ett borttaget inlägg att denna vidriga organisation som ligger bakom drivs av något äckel från Texas. Som vanligt kan det mesta sjuka skiten i världen spåras tillbaks till det där äckliga pisslandet i väst.

De som gjort detta skulle ha varit aborter.

Har ni tänkt på någon gång att i stora delar av resten av rymden som är livlös så händer inte sånt här. Bara på den här äckliga planeten fullt med liv pågår sånt här varje dag.

No Lives Matter? Ja avskum som knivhugger 80-åringar och plågar djur. Deras liv har ingen betydelse. De skulle aldrig ha funnits. De skulle ha varit aborter.
Senast redigerad av torstenferdinand 2024-09-12 kl. 18:25.
Citera
2024-09-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Så nu knivhuggs de svenska människor som förmodligen betalat skatt hela livet. Skatt som gått till att finansiera bl.a invandring och bidrag. I detta fall en 80-åring som vågat sig ut på promenad med sin rullator.

Det är tamefan helt galet. Hur i helvete kan man knivhugga någon, framför allt en oskyldig pensionär.

Inga tidningar verkar plocka upp detta? Dessutom tonar polisen ner "incidenterna" och kallar dom misshandel.

Jag skulle vilja kalla det mordförsök. Skulle helt ärligt kunna tänka mig att långsamt dra ut alla naglar alá persiskt fängelsetortyr och sedan får GM välja mellan Coca Cola eller Pepsi. Den som vet - vet.

Avslutar med minst 20 år inlåst.

Använder någon ett vapen så bör det direkt räknas som mordförsök oavsett om vapnet används mot under midjan eller över.
Citera
2024-09-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Helt rätt. Du har mitt stöd. En fitta är vad han är.

Längtar till polisen tar honom och hans namn blir offentligt i samband med en eventuell FUP.
Citera
2024-09-12, 18:38
Medlem
GertBennys avatar
Vilken liten feg horunge. Detta känns dock inte som en invandrare utan som en svenne incel eller liknade. Antagligen något mobbat psykfall som nu ska ta "hämnd".
Citera
2024-09-12, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Vilken liten feg horunge. Detta känns dock inte som en invandrare utan som en svenne incel eller liknade. Antagligen något mobbat psykfall som nu ska ta "hämnd".

Muslimska förortspojkar gör aldrig såna här grejer ensamma. De får bara luft i grupp.
Citera
2024-09-12, 18:41
Medlem
Gladiators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Jag hittar ingenting om detta i media.
Citat:
Ursprungligen postat av Getvirig
Du har inte en mer tillförlitlig källa än Telegram? Och kan det vara så att du blandat ihop det med knivhuggningen som skedde förra veckan?
”Knivman i Stockholm filmar sina attacker mot äldre”

Omni: https://omni.se/a/KM6Eee
Citera
2024-09-12, 18:44
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Muslimer gör aldrig spåna här grejer ensamma. De får bara luft i grupp.

Ja precis därför tror jag det är en svensk GM, då vita psykfall ofta brukar agera på egen hand. Hans lilla telegram grupp består antagligen av lika mobbade fittor som han själv, men han är antagligen den enda som "vågar" göra något. Hans flörtande med satanism och liknade och ockultism tyder med på en vit/svensk person. Blattar brukar antingen drivas av pengamotiv så som gängen eller vara islamska terrorister. Så jävla fegt och ge sig på oskyldiga och äldre. Stod även på Telegramlänken att han plågar djur. Äckliga lilla skitunge alltså.
Citera
2024-09-12, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Ja precis därför tror jag det är en svensk GM, då vita psykfall ofta brukar agera på egen hand. Hans lilla telegram grupp består antagligen av lika mobbade fittor som han själv, men han är antagligen den enda som "vågar" göra något. Hans flörtande med satanism och liknade och ockultism tyder med på en vit/svensk person. Blattar brukar antingen drivas av pengamotiv så som gängen eller vara islamska terrorister. Så jävla fegt och ge sig på oskyldiga och äldre. Stod även på Telegramlänken att han plågar djur. Äckliga lilla skitunge alltså.

Ja honom får vi leta upp uppgifterna på sen när han har åkt fast. Bland det fegaste jag har läst om.
Citera
2024-09-12, 18:47
Avslutad
https://pic8.co/sh/faT9hV.png

Bild från gruppen som nu är borttagen. Någon som kan försöka ”förbättra” den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in