2024-09-12, 20:41
Medlem
Mekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Han har skrivit i den här tråden och meningsuppbyggnaden är inget speciellt.

Det är korrekt ”relativt god” är inget speciellt, vad är din poäng?
Citera
2024-09-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Nej, håller med. Men Betroddmedlem72 stavar inte konstigt och kan åtminstone skriva så man förstår. Därför tror jag på svenskspåret.

Med ai idag är det inte direkt svårt att låta svensk om man vet hur man gör
Citera
2024-09-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Med ai idag är det inte direkt svårt att låta svensk om man vet hur man gör

Sant. Men nedanstående låter inte AI-genererat tycker jag. Men jag pysslar inte så mycket med chatgpt osv.

""Till alla reportrar, poliser och vadsomhelst etc bryr mig inte riktigt. Jag hoppas att ni kommer tycka om det vi kommer pumpa ut. För er tittare i framtiden. Vi söker mer människor över hela Sverige så om du är intresserad. Hit us up! Allt är bara en början för någonting stort
Citera
2024-09-12, 20:44
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Morfaderns ord: ”Varför försökte de döda mig?”
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/morfaderns-ord-varfor-forsokte-de-doda-mig/
Citat:
Jag sa bara: ”Morfar, det är sånt som sker i dagens samhälle. Det var inte riktat mot dig.”

Det här är så jättekrossande. Morfadern kommer från ett tryggt folkhem, ett Saltkråkans och Bullerbyns Sverige. Men på grund av den förda politiken är gangsterblattar som oprovocerat försöker mörda en oskyldig pensionär något vi uppmanar våra äldre att bara acceptera som ”något som sker”.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det finns väl Hässelby-grubber på fb? Man kanske kan posta där?

Jag har inte Facebook, men där borde det väl också finnas folk som försöker hitta GM?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekky
Det är korrekt ”relativt god” är inget speciellt, vad är din poäng?

Du menar att en slaver som bott här i flera år inte kan skriva så? Det är inga märkvärdiga ord han använder utan ganska basic svenska.

Men jag kanske överskattar invandrarungdomarnas svenskakunskaper.
Citera
2024-09-12, 20:45
Medlem
Mekkys avatar
Helt säker på att GM är

runt 20
normalbyggd
ensamvarg
ofta ute och går i området
egenartad
livlig fantasi
pratar med sig själv och
försöker vara social med butikspersonal osv i närområdet
.
Citera
Medlem
80-åring man knivhuggen tre ggr i ryggen den 11 sep 2024 ca 17:55. Enligt dottern så har pappan fått ena lungan punkterad. (info från linkedin faktiskt)
Citera
Medlem
Mekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Du menar att en slaver som bott här i flera år inte kan skriva så? Det är inga märkvärdiga han använder ord utan ganska basic svenska.

Men jag kanske överskattar invandrarungdomarnas svenskakunskaper.

Hur är det med din egen läsförståelse?
Citera
2024-09-12, 20:46
Medlem
Någon som vet exakt VAR i Hässelby dessa överfall skett?
Citera
2024-09-12, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Sant. Men nedanstående låter inte AI-genererat tycker jag. Men jag pysslar inte så mycket med chatgpt osv.

""Till alla reportrar, poliser och vadsomhelst etc bryr mig inte riktigt. Jag hoppas att ni kommer tycka om det vi kommer pumpa ut. För er tittare i framtiden. Vi söker mer människor över hela Sverige så om du är intresserad. Hit us up! Allt är bara en början för någonting stort

Jag tycker att sista biten i ditt citat ser lite "skumt" ut , "Allt är bara en början för någonting stort"...

Ja tror det är någon slags översättning iaf. Rätt säker. Också ordvalet "pumpa"... Låter lite arabiskt men så behöver det ju inte vara...
Citera
2024-09-12, 20:47
Medlem
Tänk om snuten skulle ha riktiga resurser , skicka ut flera drönare och fokusera på att hitta gärningsmannen på riktigt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in