2024-09-06, 23:52
Medlem
Hej! Jag är en 18 årig grabb som aldrig har varit i ett förhållande. Kom precis hem från en andra dejt med en tjej jag träffa på Hinge. Avslutade med att kyssa henne och då det va min första kyss någonsin blev den lagom pinsam. Behövde till och med fråga innan. Hursomhelst skrev hon direkt efter att hon ville ses igen så någorlunda lyckat blev det. Men vad ska jag göra nu? Bjuda hem henne på middag? Bio?
Ska jag kyssa henne direkt nästa gång vi ses?
När är det läge att hålla hand?
Hjälp!
Citera
2024-09-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muskelknutte18
Hej! Jag är en 18 årig grabb som aldrig har varit i ett förhållande. Kom precis hem från en andra dejt med en tjej jag träffa på Hinge. Avslutade med att kyssa henne och då det va min första kyss någonsin blev den lagom pinsam. Behövde till och med fråga innan. Hursomhelst skrev hon direkt efter att hon ville ses igen så någorlunda lyckat blev det. Men vad ska jag göra nu? Bjuda hem henne på middag? Bio?
Hjälp!
Sug av henne.
Citera
2024-09-06, 23:59
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Haha du kanske trollar men det lät så jävla gulligt så jag svarar iaf.
Fråga henne vad hon vill hitta på! Och kyssar och grejer ska du inte planera. Gör vad som känns rätt i stunden.
Citera
2024-09-07, 00:08
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskelknutte18
Hjälp!

Meditera och sitt där med dina känslor, låt dem skölja över dig, låt det positiva växa och allt annat lösas upp och avdunsta. Hon och världen, så som du upplever det, är en spegling av hur du ser dig själv.

Därför är det viktigt att du litar på dig själv och istället för att tänka på vad du ska göra och hur du ska göra det så ska du tillåta dig själv att vara helt och fullt närvarande i ögonblicket så att du kan uppleva henne helt och fullt. Sträck ut handen och låt henne ta den, allt du gör ska vara en inbjudan och du som man ska ha tryggheten i dig själv att låta henne välja dig.

Lycka till.
Citera
2024-09-07, 08:49
Medlem
slagskotts avatar
Hur gjorde ni på dejt 1 och 2 ?
Jag vet inte hur det funkar nuförtiden men blev det inget på tredje daten gick jag vidare.
Ibland var man inte ens intresserad inför den andra daten men man visste att det var chans på knull på tredje daten så man satte av lite tid, sen ghostade man som det nu så fint heter.

Anywho, picknick med filt så att ni sitter nära varandra kommer fungera.
Citera
2024-09-07, 09:42
Medlem
fjollciggs avatar
Välkommen i hångelklubben! Om du vill ha mer av den varan, bjud hem henne på filmkväll. Skräck är en bra hångel-genre, men undvik splatter. Du vill ju få henne att krypa närmare, inte äckla henne.

När/om det blir läge för den andra kyssen, ba’ kör! Att du frågade om lov för den första var gulligt, men om beteendet upprepas riskerar du att uppfattas som en fjant.

Möt henne med en kram. Det håller spänningen vid liv. Och ingen jävla middag med levande ljus och hallongrotta till efterrätt! Det kommer bara ge intrycket att du försöker för hårt, vilket inte behövs. Ni är ju uppenbarligen intresserade av varandra.

Håll det enkelt och det kommer gå galant
Citera
2024-09-07, 09:46
Medlem
HBTKuks avatar
Ta med henne till ett fint ställe utomhus, packa picnic, vin och så vidare.

Eller ta med henne till et övergivet hus/tunnelsystem och utforska tillsammans.

Ha en så kul, och möt henne absolut inte med en puss direkt ni ses nästa gång.
Citera
2024-09-07, 10:03
Avslutad
Ha ordning i ditt liv först och sedan kan du börja tänk på att ha en kvinna i ditt liv. Det här är ingen lek. Människor är ingen lek.

Skaffa en utbildning, ekonomisk stabilitet och tak över huvudet. Lära och vara en man först innan du kan agera som en man. Vad fan har en 18 årig kille att erbjuda en 18 årig tjej? Utöver att utnyttja och skada varandra.

Vad har du att erbjuda en tjej/kvinna lilla pojk?
Senast redigerad av Blackrose23 2024-09-07 kl. 10:07.
Citera
2024-09-07, 10:12
Medlem
swebarbs avatar
Bjud hem henne och fråga om hon vill laga mat med dig ? Eller gå ut på nåt finare ställe ät nån middag gör nånting efter tillsammans.

Hålla i hand kanske du ska vänta med lite, ni är ju inte direkt ett par än.
Citera
2024-09-07, 19:45
Medlem
tilsammansnus avatar
Finns inga regler vad du SKALL göra och du skall heller inte "tillverka" dem, var precis som du är.

Senaste dejten gick tydligen fint så upprepa förutsättningarna, variera enbart med din personlighet/vad nytt som hänt som ni har att berätta osv. Möjligtvist om du råkar veta vilken hennes favorita milkshake är, köp isf en sådan att överraska med (ja du fattar nog).
Citera
2024-09-07, 19:52
Medlem
KinesiskaNudelns avatar
Fråga henne om hon gillar hårda män.

Sen sänker du 3st Arboga 10.2 under 3 minuter.
Spottar på golvet.
Kör upp 5 prillor general i käften.
Knäpper upp bältet och spänner till det mellan händerna så att det smackar och gör ett ljud.
Sedan pekar du mot sängkammaren och säger åt henne att hon vet vart hon hittar dig när lusten smyger på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in