2024-09-07, 07:48
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Det är en helt bisarr fantasi. Räcker med alldeles ordinär porr på en skärm för att få snubbar att sitta hemma och runka i ensamhet och gnälla över feminismen.
Möjligen för dig. Alla är inte som dig. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att testa, både den rent sexuella biten med en AI-realdoll men även relationsbiten. AI intresserar mig och det skulle vara spännande att ha en AI-älskarinna/side bitch för att jämföra. Jag kan tänka mig att det blir mindre drama, mindre skvaller, mindre trams och dumheter av den sort kvinnor ofta dras till, mindre meningslös skit helt enkelt. AI-tjejen blir vad man tränar henne till, föreställer jag mig. Jag är öppen för detta, det vore fantastiskt att ha en kvinna som verkligen gör allt, ställer upp på alla fantasier, aldrig dömer och inte ställer till med drama som man sedan ofrivilligt dras in i eller åtminstone måste lyssna på.

Men det är klart, alla män kanske inte resonerar så? Vissa kanske är nöjda med att få knulla som belöning för att man tvättat?
Citera
2024-09-07, 07:51
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Möjligen för dig. Alla är inte som dig. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att testa, både den rent sexuella biten med en AI-realdoll men även relationsbiten. AI intresserar mig och det skulle vara spännande att ha en AI-älskarinna/side bitch för att jämföra. Jag kan tänka mig att det blir mindre drama, mindre skvaller, mindre trams och dumheter av den sort kvinnor ofta dras till, mindre meningslös skit helt enkelt. AI-tjejen blir vad man tränar henne till, föreställer jag mig. Jag är öppen för detta, det vore fantastiskt att ha en kvinna som verkligen gör allt, ställer upp på alla fantasier, aldrig dömer och inte ställer till med drama som man sedan ofrivilligt dras in i eller åtminstone måste lyssna på.

Men det är klart, alla män kanske inte resonerar så? Vissa kanske är nöjda med att få knulla som belöning för att man tvättat?

Precis som idag kommer det finnas någon klick med snubbar som håller på med dockor, men inte att bli huvudregel. Läs vad som skrevs innan.
Citera
2024-09-07, 08:05
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Precis som idag kommer det finnas någon klick med snubbar som håller på med dockor, men inte att bli huvudregel. Läs vad som skrevs innan.
Tror du inte att den klicken kommer att bli större? Det som hindrar idag är ju till viss del priset, en Realdoll kostar ju 25-50k om man ska ha något som det är någon kvalitet på. Dessutom är det ju bara en docka, alltså en femtio kilo tung klump som måste flyttas och förvaras och hej och hå. Jag tänker mig snarare att en AI-Realdoll är autonom och självgående, alltså att hon själv kan röra på sig och utföra enklare sysslor eftersom hon i grunden är en robot men med en artificiell intelligens i huvudet. Hon behöver inte förvaras utan hon sköter sig själv om dagarna när man inte är hemma, laddar batterierna och sysslar med uppdateringar och sånt. När man kommer hem och är kåt så är hon redo och glad över att man kommit hem, typ som en hund.

Alltså, jag har naturligtvis inga förväntningar eller önskemål om att det ska vara en jämställd svensk modern relation byggd på respekt och yaddayadda. Jag vill ha en snygg kåt sexdocka att roa mig med på mina villkor men utan allt käbbel och släktingar och skit som riktiga kvinnor drar med sig.
Citera
2024-09-07, 08:11
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Tror du inte att den klicken kommer att bli större? Det som hindrar idag är ju till viss del priset, en Realdoll kostar ju 25-50k om man ska ha något som det är någon kvalitet på. Dessutom är det ju bara en docka, alltså en femtio kilo tung klump som måste flyttas och förvaras och hej och hå. Jag tänker mig snarare att en AI-Realdoll är autonom och självgående, alltså att hon själv kan röra på sig och utföra enklare sysslor eftersom hon i grunden är en robot men med en artificiell intelligens i huvudet. Hon behöver inte förvaras utan hon sköter sig själv om dagarna när man inte är hemma, laddar batterierna och sysslar med uppdateringar och sånt. När man kommer hem och är kåt så är hon redo och glad över att man kommit hem, typ som en hund.

Alltså, jag har naturligtvis inga förväntningar eller önskemål om att det ska vara en jämställd svensk modern relation byggd på respekt och yaddayadda. Jag vill ha en snygg kåt sexdocka att roa mig med på mina villkor men utan allt käbbel och släktingar och skit som riktiga kvinnor drar med sig.

Nej, jag tror inte att den blir särskilt mycket större.

Om du inte gillar människor, varför ha en docka som ser ut som en?
Citera
2024-09-07, 08:23
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Nej, jag tror inte att den blir särskilt mycket större.

Om du inte gillar människor, varför ha en docka som ser ut som en?
Därför att jag inte tänder på att knulla djur eller fantasifigurer som alver och vättar.
Citera
2024-09-07, 08:26
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Därför att jag inte tänder på att knulla djur eller fantasifigurer som alver och vättar.

Att joxa med en maskin är förstås inte att knulla.
Citera
2024-09-07, 08:33
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Att joxa med en maskin är förstås inte att knulla.
Själva knullandet är den mekaniska rörelsen där man stoppar in FB-dasen i ett hål och rytmiskt rör höfterna. Man kan knulla en soffa eller en Fleshlight eller en vattenmelon. Det finns i begreppet knulla inget krav på att det som knullas ska vara en levande varelse, det räcker med penetration och juckande.
Senast redigerad av Galejan 2024-09-07 kl. 08:38.
Citera
2024-09-07, 08:37
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Själva knullandet är den mekaniska rörelsen där man stoppar in FD-dasen i ett hål och rytmiskt rör höfterna. Man kan knulla en soffa eller en Fleshlight eller en vattenmelon. Det finns i begreppet knulla inget krav på att det som knullas ska vara en levande varelse, det räcker med penetration och juckande.

Nej, det är att runka.
Citera
2024-09-07, 08:38
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Nej, det är att runka.
Där tycker vi olika. Som i så mycket annat.
Citera
2024-09-07, 08:39
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Där tycker vi olika. Som i så mycket annat.

Du är ensam, då är det onani.
Citera
2024-09-07, 08:44
Medlem
Är det inte lika sannolikt att AI-sexrobotar konkurrerar ut männen?
Citera
2024-09-07, 08:54
Medlem
halaltarzans avatar
Ser att TS skriver att han går ofrivilligt sexlös under perioder, och tänker då att tycker man verkligen att man har sex när man stoppar kotten i en plastdocka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in