Citat:
Ursprungligen postat av
PissBuss
Det är en helt bisarr fantasi. Räcker med alldeles ordinär porr på en skärm för att få snubbar att sitta hemma och runka i ensamhet och gnälla över feminismen.
Möjligen för dig. Alla är inte som dig. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att testa, både den rent sexuella biten med en AI-realdoll men även relationsbiten. AI intresserar mig och det skulle vara spännande att ha en AI-älskarinna/side bitch för att jämföra. Jag kan tänka mig att det blir mindre drama, mindre skvaller, mindre trams och dumheter av den sort kvinnor ofta dras till, mindre meningslös skit helt enkelt. AI-tjejen blir vad man tränar henne till, föreställer jag mig. Jag är öppen för detta, det vore fantastiskt att ha en kvinna som verkligen gör allt, ställer upp på alla fantasier, aldrig dömer och inte ställer till med drama som man sedan ofrivilligt dras in i eller åtminstone måste lyssna på.
Men det är klart, alla män kanske inte resonerar så? Vissa kanske är nöjda med att få knulla som belöning för att man tvättat?