Citat:
Ursprungligen postat av
Bartman777
Varför skriver folk att flashback kommer/riskeras att läggas ner?
För att grundaren hamnat i blåsväder? Eller vad är grejen?
Herr Jan är ju i domstolen för vad andra skrivit på hans forum, och som han inte plockat bort. Därför blir det problem då ingen vill vara ansvarig för vad andra gör eller skriver här. För även om jag ser Flashback som ett av de bättre forumen vi har tillgång till kan vi ju enas om att det flodar en del lagligt tveksamma uttalanden här.
Det innebär att allt ska moderera i förväg, eller hårdmodereras via ai. Men risken för att bli dömd för andra personers idioti finns ju likväl.
Och Flashbacks styrka ligger ju i att alla får komma till tals osv. Samt anonyma konton.
Så en fällande dom som vinner laga kraft innebär ju att något måste ändras, varpå flashbacks kärnsyfte fallerar.