Citat:
Ursprungligen postat av
Frankenpaj
Som sagt, det finns hjälp att få!
Okej, vad hände med killen på sjukhuset, har dom fått iordning på blödningen?
Luftpistol, kan varit att de lilla blykornet penetrerat ögat och fortsatt så kapillärer blivit söndertrasade.
Vad det ansikts skottet kostat skattebetalarna är skrämmande högt, går att ge väldigt många svältande människor i Afrika en fullgod måltid.
Dricksvatten pumpar och getter, dieselaggregat etc
Troligen har nödstoppet i Huddinge rent ekonomiskt kunnat avvärja hela första världskriget om man kunde använda den blykulan till att laga Adolf Hitlers tandvärk som gjorde att han invaderade Polen.
Det här med vår tidsuppfattning eller Albert Einsteins relativitetsteori gör det väldigt svårt att se något ljus i något.
Franky Panky gillar du när skolungdomar skjuter på varandra?
Själva allvaret är rätt uppenbart, det kan uppstå koncentrationssvårigheter för vissa elever, en del kan få svåra livs trauman, de kanske kommer undvika skolan, fattar du Panky vilken kedja av tragedier detta skapar! Har du någon aning Frankpaj vad detta innebär?
Kan ingen glad tonåring gå in på SVT och köra en rajtantajtan med kulsprutepistol på live sändning av Agenda, vi behöver få verkligheten inpå oss, det är viktigt att kriget ifrån Ukraina är oss så nära att vi kan känna det ruttna köttet ifrån skyttegravarna.
Blod mer blod, mer våld mer och mer av det mest ruttna ger oss en trevlig trygg och fin känsla av , ja men jag har det bra, det drabbar inte mig, o så vidare.
Men faktum är att ett skott i ansiktet kan man få precis överallt, det går tillochmed att skjuta sig själv, svårt att skjuta sig flera gånger dock, därför tycker jag det verkligen är kreativt när ungdomar skjuter varandra istället.
Blod är vackert, det ger liv, kärlek och smakar gott, stekt med lingonsylt.