2025-02-11, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djsudau111
När förlora ni förtroendet för sverigedemokraterna, asså SD, o insåg att dom va ett skämt?

Hur fick de er o se på andra partier efter de? Blev ni mer kritiska? Mer noggranna?

Själv för mej så va de när dom började vurma o krypa för judarna. Då insåg ja att detta va ba ett stort jävla skämt o att en röst för dom va en bortkastad röst. Ja skämdes grovt för o ha blivit lurad till att rösta på dom tidigare.

Sen så har ja tittat på andra partier o har väll inte ens sett ngn lämplig som e nära o bli inkallad till riksdag.

Märkte även att hela SD röstarbas va ett gäng fjollor som såg detta men inte ändra på ngt.

Ganska fantastiskt ändå att någon lyckades inbilla sig att SD av alla partier skulle ta muslimernas parti. Du blev inte lurad av Åkesson. Du lurade dig själv och du måste ha jobbat väldigt hårt på det i cirka 15 år.
Citera
2025-03-08, 12:44
Avslutad
Ett totalt skämt. Har inte bara lagt sig dörrmatta åt Moderaterna utan deras gradvisa förskjutning i EUfrågan är elitnivå av cuckeri. Från Swexit till ”EU-kritiska men vill fortfarande vara kvar” till ”vill reformera EU inifrån” till ”när det krisar är EU bra. Förresten vill vi belåna våra barn för att upprusta åt EU’s räkning”. Den axellösa parveln Weimers senaste bud från Bryssel som han skickats fram att meddela när frånvarande Åkesson gömmer sig. Vad är det förresten med dessa halvportioner till män i kostym som gillar att grundlura folk?

Säga vad man vill om sossarna men de är iaf ärliga med sin korruption. Tummar inte på sina ideal och kan man tillsätta 22 av sina kompisar som generaldirektörer helt i strid med lagen så gör man det. För cuckservativa är lagen alltid något man måste rätta sig efter om dess tummande på hade förbättrat det för svenskar.

Det är bara att hoppas att fler synar bluffen SD. Synd bara att alternativen är fruktansvärt usla så det finns mycket tid kvar för gänget i SD att lura både väljare och medlemmar.
Citera
2025-03-08, 19:01
Medlem
Jag har röstat på Sd de tre senaste valet och har haft högt förtroende för dom i många år men nu är mitt förtroende nere på noll. Är rätt chockad över hur usla de visat sig vara. Mitt förtroende började gå ner en bit in i mandatperioden när jag insåg att massinvandringen fortsatte och Åkesson stod i TV och rapade moderata floskler om att det är bra att sänka skatten för rika och försämra a-kassan. Före valet sa han något helt annat. Åkesson senaste utspel i sociala medier om att miljardrullningen till Ukraina ska fortsätta och tom öka tror jag var spiken i kistan för många väljare. Det är så uppenbart nu att han skiter I svenska folket. Karlssons orerande på X späder på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in