2011-04-19, 18:40
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
BUMP!!!

Jag tycker också att skaliz borde få titeln avatarolog, han gjorde t.ex min fina kattatar.

Dels så borde han uppmuntras för att han fortfarande hjälper folk med avatarer i Avatar-requests och dels så är ju lunarstorm nere nu så att det är "lunarstormbeteende" behöver vi inte bry oss om. Tycker att Flashback blir mer och mer stelt och det borde vi motverka.
Citera
2011-04-19, 21:26
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAGirlCalledBrian
BUMP!!!

Jag tycker också att skaliz borde få titeln avatarolog, han gjorde t.ex min fina kattatar.

Dels så borde han uppmuntras för att han fortfarande hjälper folk med avatarer i Avatar-requests och dels så är ju lunarstorm nere nu så att det är "lunarstormbeteende" behöver vi inte bry oss om. Tycker att Flashback blir mer och mer stelt och det borde vi motverka.
Dessvärre så har vi ingen "busadmin" längre som kan stå för dylika spektakel. Avatarologtiteln föddes på den tiden då Flashback hade lösare tyglar och sålunda även rörligare administratörer. Customtitlarnas era är antagligen förbi.
Citera
2011-04-19, 21:44
Bannlyst
Har det funnits andra "customtitlar" än avatarolog?
Citera
2011-04-19, 22:01
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Har det funnits andra "customtitlar" än avatarolog?
Bannnnad, Låtsas-moderator och A.K.A Lou Reeds länk
Citera
2011-04-19, 22:50
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Bannnnad, Låtsas-moderator och A.K.A Lou Reeds länk
Samt icke att förglömma - https://www.flashback.org/u4 (förresten, han är saknad så det skriker om det!)
Citera
2011-04-19, 23:00
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotAGirlCalledBrian
BUMP!!!

OT nu...men lunar finns fortfarande
ls8
så om du vill så kan du ju bli medlem där

sen tycker jag för att följa topic lite att hela idén med andra namn är skit
räcker med admin/moderator/medlem
Citera
2011-04-20, 00:08
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
OT nu...men lunar finns fortfarande
ls8
så om du vill så kan du ju bli medlem där

sen tycker jag för att följa topic lite att hela idén med andra namn är skit
räcker med admin/moderator/medlem
Det här med olika titlar bör verkligen inte missbrukas nej, men vissa tycker jag faktiskt har gjort sig förtjänta av en. Som t.ex skaliz som har hjälpt folk med avatarer i flera år.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in