2024-09-02, 13:34
Medlem
Jag vet att Prime Crime funnits sen typ 2020 och dom lägger upp rättegångar dagligen. Men är det någon som vet vart man kan få tag på äldre rättegångar? Typ Trippelmordet i Uddevalla, skjutningen på vår krog och bar och liknande rättegångar?
Citera
2024-09-02, 13:39
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Jag vet att Prime Crime funnits sen typ 2020 och dom lägger upp rättegångar dagligen. Men är det någon som vet vart man kan få tag på äldre rättegångar? Typ Trippelmordet i Uddevalla, skjutningen på vår krog och bar och liknande rättegångar?

Finns en "sida" på youtube som kör många svenska rättegångar .. Tyvärr glömt namnet på sidan men återkommer om jag hittar .
Citera
2024-09-02, 13:52
Avstängd
Ringel väl till domstolen och beställer?
Citera
2024-09-02, 13:54
Medlem
Kan man se på nätet vilka rättegångar som sker varje dag i tex GBG, ?
Citera
2024-09-02, 13:59
Medlem
Citat:

Det går inte, man kan bara begära ut ljudfilerna dom första 2 månaderna. Sen raderas dom.
Citera
2024-09-02, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det går inte, man kan bara begära ut ljudfilerna dom första 2 månaderna. Sen raderas dom.

Exakt. Men folk har ju förmodligen beställt ljudfiler innan 2020?
Citera
2024-09-02, 17:53
Medlem
Citat:
Exakt. Men folk har ju förmodligen beställt ljudfiler innan 2020?

Ja såklart men inte med syftet att dela dom på det sättet som sker nu. Men visst om du känner någon professor i juridik eller krimjournalist så har de säkert en del. Annars blir det nog väldigt svårt. Och även om dom har är det tveksamt att de har möjlighet att ge dom till dig.
Citera
2024-09-05, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Ja såklart men inte med syftet att dela dom på det sättet som sker nu. Men visst om du känner någon professor i juridik eller krimjournalist så har de säkert en del. Annars blir det nog väldigt svårt. Och även om dom har är det tveksamt att de har möjlighet att ge dom till dig.

Jag fattar. Men hoppas någon på Flashback kan knuffa mig åt rätt riktning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in