Citat:
Ursprungligen postat av
Svavelbrygga
Ungefär 95 procent eller så av kvinnor håller på med yoga i någon form och grad. Det har inte alltid varit så. Vad gjorde de förr? Jag minns inte.
Varför?
Jag tränar helt normalt på gymmet.
Jag saknar den lugn som krävs för yoga, jag måste få utlopp för min energi.
Jag är kvinna.