2024-08-26, 06:02
Medlem
Shoppade, bakade, städade, gymping, ...
Citera
2024-08-26, 06:24
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Friskis&Svettis-gympa utomhus var ju enormt populärt på 80- och 90-talet. Huvudsakligen kvinnor, men även en och annan förvirrad och kroppsligt okoordinerad man letade sig dit. Gympaledaren hette Sussie, eller Pernilla, och var i 45-årsåldern. En cougar. Hon hade stadiga men vältränade lår och kortklippt pojkfrisyr. Tajt, vitt linne och knallröda cykelbyxor som inte lämnade ett uns åt fantasin. Hon log för jämnan, hade en äckligt positiv inställning till livet i allmänhet och ropade uppmuntrande till de flåsiga knubbsälarna som tappert och rödkindat kämpade med att hålla jämna steg med hennes vansinniga tempo och uthållighet. "Kom igen nu, tjejer", ropade hon, likt en amazonkvinna på kärringgympans slagfält, i kampen mot dåtidens hälso- och viktfiender såsom After Eight-askar, Vienetta-glasstårtor och damejeannehembryggt vin.

Detta låter bekant.
Citera
2025-01-04, 20:37
Bannlyst
What? Känner nog ingen som yogar.

Det är till för CHORI Choris
Citera
2025-02-06, 17:06
Medlem
Vad gjorde män innan dataspelen kom?
Citera
2025-02-06, 17:08
Medlem
F.Hansens avatar
Hypotes:

Aerobics, sen bytte de till yoga eftersom de hatar att träna på riktigt, i yoga kan du också få en spirituell aura vilket de tycker passar bra in i deras självbild.
Citera
2025-02-10, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HellsingStar
Drack öl
Citera
2025-02-12, 17:32
Medlem
Flaskpostenss avatar
Trolldom och besökte blåkulla
Citera
2025-02-12, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HellsingStar
Eller flashback 🙂
Citera
2025-02-25, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Friskis&Svettis-gympa utomhus var ju enormt populärt på 80- och 90-talet. Huvudsakligen kvinnor, men även en och annan förvirrad och kroppsligt okoordinerad man letade sig dit. Gympaledaren hette Sussie, eller Pernilla, och var i 45-årsåldern. En cougar. Hon hade stadiga men vältränade lår och kortklippt pojkfrisyr. Tajt, vitt linne och knallröda cykelbyxor som inte lämnade ett uns åt fantasin. Hon log för jämnan, hade en äckligt positiv inställning till livet i allmänhet och ropade uppmuntrande till de flåsiga knubbsälarna som tappert och rödkindat kämpade med att hålla jämna steg med hennes vansinniga tempo och uthållighet. "Kom igen nu, tjejer", ropade hon, likt en amazonkvinna på kärringgympans slagfält, i kampen mot dåtidens hälso- och viktfiender såsom After Eight-askar, Vienetta-glasstårtor och damejeannehembryggt vin.

Vattengympa då?
Citera
2026-01-18, 15:55
Medlem
Är inte yoga ett sätt för kvinnor att vara sexiga bara och vissa upp sig lättklädda i utmanande positioner🫡🙂 man blir fan kåt när man ser tjejerna köra sina yogapass🙂
Citera
2026-01-18, 18:32
Medlem
Nattvarelsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Ungefär 95 procent eller så av kvinnor håller på med yoga i någon form och grad. Det har inte alltid varit så. Vad gjorde de förr? Jag minns inte.

Varför?
Jag tränar helt normalt på gymmet.
Jag saknar den lugn som krävs för yoga, jag måste få utlopp för min energi.
Jag är kvinna.
Citera
2026-01-19, 17:48
Avstängd
Knivur-273s avatar
De satt väl och kastade i änden glödande pinnar i elden och såg hur de föll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in