2024-08-22, 15:44
Medlem
Gentss avatar
Kanske skriva ut ditt mobilnummer och hålla tummarna att det finns några snälla flashbackare som sitter med mer stålar än man behöver? 8-)
Citera
2024-08-22, 15:49
Medlem
fido1986s avatar
Gå till psykakuten, dra de där snyfthistorierna och säg att du tänker ta livet av dig, även om det inte är sant.

Mer roligt vore att våldta några unga tjejer. Får du lite roligt på kuppen.
Citera
2024-08-22, 15:49
Medlem
Köp en påse cannabisfrön online och låt dem vidröra fuktig jord, vips så blir det grovt narkotikabrott
Citera
2024-08-22, 15:50
Medlem
anon112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Used2use
Osäker på vart jag ska lägga tråden men jag behöver ju begå ett brott så detta blir nog bra.

Tänker inte dra massor utav snyfthistorier, hur jag hamnat i min situation är mitt och ingen annans fel.

Info:
Är bostadslös och pank, ingen familj eller vänner som jag kan/vill belasta.

Jag vill in till fängelse för att få en ny start, då har jag iallafall en säng, mat och tak över huvudet.

Vilket brott kan jag begå som inte påverkar någon personligen? Strafftiden får gärna vara 1 år. Då blir man oftast häktad och då kan jag börja sova och äta som en vanlig människa från häktet till anstalt.

Soc hjälper inte. Ringt typ 5 gånger hela veckan och dom gör absolut ingenting. "Vi har inga bostäder" är svaret 95% av konversationerna. Dom menar på att jag ska hitta en lägenhet och framföra kontraktet som de kan betala. Hur ska jag få en lägenhet utan inkomst? Aja.

Tack i förhand.
Jag vill också in i svenskt fängelse av lite andra skäl. T.ex. semester och få in kåkfarare i min resumé. Tyvärr finns det nog egentligen inga bra genvägar utan att behöva sitta i ett rätt vidrigt häkte med tveksamma mänskliga rättigheter. Jag avråder från det.

Mitt tips blir att göra något kreativt: skadegörelse i väldigt omfattande skalla. Många kallar den här skadegörelsen för konst också. Sno sprayburkar, pennor mm. Och kör på bara. Kanske kan du också tjäna pengar på din konst i framtiden också? Fokusera på anti-svenska-fascost-saten och anti-polis motiv/text. Många bäckar små leder till kåken här. Be samtliga köra upp sina böter och konstsaneringskostnader i röven. Tyvärr lär det väl ta lite tid. Lycka till!
Citera
2024-08-22, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Kanske skriva ut ditt mobilnummer och hålla tummarna att det finns några snälla flashbackare som sitter med mer stålar än man behöver? 8-)

Vill inte belasta någon vill bara ha lite idéer. Även om jag inte svarat alla så har jag läst alla. Jag menar jag sitter på en bänk med luren och bara väntar på bättre tider.

Testade ringa socjouren igen. Jag sa att ska jag behöva komma med droger i systemet och sova utanför erat kontor så får jag väl göra det.

Jag är ju ren så dom kanske tänker "han behöver inte hjälp"

Nu sa hon "ring imorgon jag ska prata med några kollegor och se vad de säger"
Citera
2024-08-22, 15:54
Medlem
anon112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Used2use
Det där är ju raka vägen till rättpsyk haha. Hört mardrömmar att man kan ha otur och va fast där flera år..
Det är bara att vägra säga något på den rättspsykiatriska undersökningen och åka hem efter en minut där. Inte ens svenska fascistpolisstaten syr in en på rättspsyk då. Än. Fast det kommer kanske. Utvecklingen är vidrig. Sen leder det till en ny efterlysning också. Senare. Vi får se hur länge det går att hålla på så.
Citera
2024-08-22, 15:55
Medlem
anon112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Mer roligt vore att våldta några unga tjejer. Får du lite roligt på kuppen.
Ovärdigt inlägg. Det blir mindre "roligt" inne på kåken sen. Lär inte bli så poppis där.
Citera
2024-08-22, 15:57
Medlem
anon112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
JA du, ett brottsregister hjälper knappast på vägen till en lägenhet.
En, jo. Jag vet inte vilka stenar du sover under? Utnyttja systemet (semester, knulla med snygga plitar och knarka i svenskt dagisfängelse) och utnyttja skattebetalarna! Alla ska med!
Citera
2024-08-22, 16:01
Medlem
anon112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sui29
Annars kan du slå en polis (filma det gärna) och bli tagen på det sätter, lär hamnda runt 1 års fängelse
Nog för att snutkukarna förtjänar stryk, fast jag rekommenderar att utdela en rak höger på en ordningsvakt istället. Dom förtjänar det mer. Straffet bör vara liknande. Jag använder inte våld själv, men nu pratar vi om människor som bara förstår språket våld. Och kapade konton i sociala medier.
Citera
2024-08-22, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Bara här ljuger du ju, du får givetvis ett intyg av soc där det framgår att dom står för hyran till hyresvärden.

Hitta en lägenhet så får du ett intyg av dem att ge till hyresvärden, då vet dom att du får pengar att betala hyran för. Resten skiter dom i

Och hur ska TS få en lgh har du tänkt?
Citera
2024-08-22, 16:06
Medlem
Alla alternativ är ju bättre än fängelse. Vad tror du det ska bli för "omstart" i livet av denna merit? Hur tror du det blir att få jobb efter att suttit inne?

Tänker du att tiden i finkan ska bli som en tid för träning, studier och meditation? Omgiven av andra snälla män som vill detsamma? Du tror inte sannolikheten att komma längre in i skiten är stor?
Citera
2024-08-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Bara här ljuger du ju, du får givetvis ett intyg av soc där det framgår att dom står för hyran till hyresvärden.

Hitta en lägenhet så får du ett intyg av dem att ge till hyresvärden, då vet dom att du får pengar att betala hyran för. Resten skiter dom i

Ehm har du någonsin skaffat lägenhet 2024 utan fast anställning? Det är princip omöjligt om inte soc går in som borgenär eller något. Så som dom gör för nyinvandrade.

Jag måste ju fortfarande FÅ en lägenhet och ett kontrakt. Sen redovida kontraktet. Hela denna process är minst 3-6v. Då är jag död om jag inte börjar stjäla mat/får sitta inne/soc hjälper mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in