2024-08-17, 06:09
Avslutad
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3M1wkM/mystiskt-ljusfenomen-syns-over-landet från hela Sverige: Kalix, Ljusdal, Forshaga, Hallstavik, Stockholm, Södertälje, Lysekil, Kungshamn, Trollhättan och Klippan.
Alla hade sett samma sak: Ett mystiskt ljusfenomen som lös upp himlen.
Det var jättestarkt, det var superhäftigt. Ljuset blev starkare och starkare och starkare. Vi hade sån himla tur. Något sånt här kommer vi förmodligen aldrig få se i våra liv igen.
Ljuset var – liksom i slutet av maj – resultatet av en raketuppskjutning av SpaceX från rymdbasen Vanderberg i Kalifornien tidigare under kvällen.
Timglasformen. Trattformat moln. Att ljusklotet syntes över Sverige är inte slump...
"Sarmat: Stridsspets 10-15 MIRV (Multiple Independently targetable Reentry Vehicle)"
Är det afrikanen Elon Musk och en turist som drar in apkoppor till Stockholm samtidigt som ljusfenomen ses över hela Sverige när Ryssland varnar oss för kärnvapen och när vi vet att de har biologiska vapen såsom smittkoppor?
Alla förstår nog att inget kan sägas om det är eller vore Ryssland men vad är risken/sannolikheten att detta är Ryssland jämfört med "rymdnegern" i Kalifornien?
Citera
2024-08-17, 07:19
Medlem
canterburys avatar
Wow. Är en trådstart tunnare än så här får jag nog kisa i mina nanotekniska glasögon från Atlantis för att hitta... Uppskattar ändå att du tar i så pass hårt med denna sensations text, att du med lätthet frambringar två bitar anrikat uran mellan dina foliehatts avvisande skinkor. Jag hoppas du kommer fram till samma slutsats som någon som står och slår ihop dina anrikade uran bitar, för att hålla värmen gör.
Citera
2024-08-17, 07:39
Medlem
Du är rätt ute tror jag.
Citera
2024-08-17, 07:45
Avslutad
Jag vet inte canterbury men ska Musks raketer från Kalifornien verkligen synas över hela Sverige, från norr till söder och från Stockholm till Göteborg samtidigt som Sverige smittas av "apkoppor" och när Ryssland uttryckligen säger att Sverige blir första målet?

Detta händer dessutom samtidigt som ukrainska trupper går in Ryssland med svenska natovepen. Är det troligt att militären skulle berätta för Aftonbladet, och vore det i så fall troligt att Aftonbladet hade sagt sanningen till oss?
Smittkoppor dödade mellan 300 och 500 miljoner människor på 1900-talet och förblindade och lemlästade uppåt en miljard. Är detta ett smakprov?

Om det är det så kan det mycket väl vara slutet strax. Vi vet inte vilka slags koppor som väntar och om eller när
Är ljusfenomenen förrförra månaden och den i natt en Sarmat? Det är för fan en Sarmet vi såg!
Citera
2024-08-17, 08:38
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minimusk
Jag vet inte canterbury men ska Musks raketer från Kalifornien verkligen synas över hela Sverige, från norr till söder och från Stockholm till Göteborg samtidigt som Sverige smittas av "apkoppor" och när Ryssland uttryckligen säger att Sverige blir första målet?

Detta händer dessutom samtidigt som ukrainska trupper går in Ryssland med svenska natovepen. Är det troligt att militären skulle berätta för Aftonbladet, och vore det i så fall troligt att Aftonbladet hade sagt sanningen till oss?
Smittkoppor dödade mellan 300 och 500 miljoner människor på 1900-talet och förblindade och lemlästade uppåt en miljard. Är detta ett smakprov?

Om det är det så kan det mycket väl vara slutet strax. Vi vet inte vilka slags koppor som väntar och om eller när
Är ljusfenomenen förrförra månaden och den i natt en Sarmat? Det är för fan en Sarmet vi såg!
Var tog Sarmaten vägen?
Citera
2024-08-17, 09:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Var tog Sarmaten vägen?
En Sarmat Satan bestyckas med upptill 16 oberoende termonukleära stridsspetsar med eller utan laddningar och slår ner som skrot eller smäller av där Ryssland vill.
Två stycken oberoende muskraketer av något slag har "alltså" flugit in och lyst upp Sverige.

Svenska folket tycker att det är fantastiska ljusfenomen... När kommer "Elons" tredje och kommer de också vara bestämda att bara "ta vägen"...

Duktig pojkar Elon och ni andra... Du kan fråga tråden eller Ryssland upp i vems bakdelar nästa ska smälta det mänskliga fläsket. Slava Ukraini! Fucking äckel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in