2006-08-17, 20:05
Medlem
nä fy fan..den hoppas vi inte blir på modet, folk ser ut som Gulagfångar i dem
Citera
2006-08-17, 20:09
Medlem
Läskigs avatar
ja fan.. den hoppas vi blir på modet, folk ser ut som Gulagfångar i dem, alltid kul att ha något att skratta åt.
Citera
2006-08-17, 20:09
Medlem
Schaffers avatar
Rugbytröja finns det nåt som heter också. Långärmad T-shirt.
Citera
2006-08-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hard To Beat
Ja, något åt det hållet.
Ok.
Bli då inte förvånade om ni får se mig iklädd en sådan en vacker dag. Konstaterade, i samråd med tjejen, efter att ha sett Thåström att jag nog skulle passa i en dylik.
Citera
2006-08-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyslektiker
Ok.
Bli då inte förvånade om ni får se mig iklädd en sådan en vacker dag. Konstaterade, i samråd med tjejen, efter att ha sett Thåström att jag nog skulle passa i en dylik.
Hur är det annars, mycket batikfärgat eller?

(har du en tehuva på knoppen?)
Citera
2006-08-17, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Hur är det annars, mycket batikfärgat eller?

(har du en tehuva på knoppen?)
Har nog faktiskt inte haft något batikfärgat på mig, på ett "seriöst" sätt, sedan i högstadiet. Jag kommer ofta på mig själv med att gå klädd som ett popsnöre

(Jag pratar så dålig stockholmska, fattar inte vad du menar med tehuva, men förmodligen har jag ingen vare sig på snoppen eller knoppen.)

Edit: Var får man tag å en farfarströja, egentligen? Nu blev jag sugen på att skaffa mig en.
Citera
2006-08-17, 22:03
Medlem
Citat:
Har nog faktiskt inte haft något batikfärgat på mig, på ett "seriöst" sätt, sedan i högstadiet. Jag kommer ofta på mig själv med att gå klädd som ett popsnöre

(Jag pratar så dålig stockholmska, fattar inte vad du menar med tehuva, men förmodligen har jag ingen vare sig på snoppen eller knoppen.)

Edit: Var får man tag å en farfarströja, egentligen? Nu blev jag sugen på att skaffa mig en.

En théhuva är en sådan man sätter över Thékokaren för att den ska hålla värmen. Loranga har en sådan och den liknar det du har på din avatar. http://www.minou.nu/minou_10/bilder/l_loranga.gif
Citera
2006-08-17, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
En théhuva är en sådan man sätter över Thékokaren för att den ska hålla värmen. Loranga har en sådan och den liknar det du har på din avatar. http://www.minou.nu/minou_10/bilder/l_loranga.gif
ok.
Svaret blir i så fall ett nej. Den jag har på avataren lånade jag av en kompis i ~20 min när jag var full, och det är i själva verket ett jävligt stort pannband.

Just nu har jag faktiskt på mig en svart stickad basker med rött, gult och grönt mönster på.
Men det är bara för att jag nyss har spelat dragspel, skulle aldrig visa mig såhär bland folk.

Edit: Vilket var topic, nu igen?
Citera
2006-08-18, 02:11
Medlem
Hard To Beats avatar
Citat:
Farfarströjan kommer att följa med höstkollektionen, så det är bara att ha tålamod.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in