2026-02-05, 13:15
Medlem
Kommer det bli som vanligt tro, att när mauris hamnat i finkan kommer han bli begravd av beundrarbrev från olika kvinnor samt kvinnor som kommer på besök till fängelset för att ligga med honom?
Citera
2026-02-05, 13:16
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Det är nästan som om den var det, planen alltså. Ungen har en kåkfarare till far och tillgång till pengar och status från mor. Det är ingen högoddsare att det skulle sluta såhär.

Jag trodde att Marius var kronprinsens äkta son men så var det ju inte. Han är ju tydligen en rest ifrån Mette-Marits tidigare liv.
Jag såg det nu. Då haltar ju liknelsen som jag gjorde med Carl Philip.

Marius Borg är ju egentligen inget kungligt barn.
Citera
2026-02-05, 13:17
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Kommer det bli som vanligt tro, att när mauris hamnat i finkan kommer han bli begravd av beundrarbrev från olika kvinnor samt kvinnor som kommer på besök till fängelset för att ligga med honom?

Så kommer det att bli. Det är på grund av evolutionen som kvinnor uppskattar män som upplevs starka, farliga och som har nära till sin aggression.
Citera
2026-02-05, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag trodde att Marius var kronprinsens äkta son men så var det ju inte. Han är ju tydligen en rest ifrån Mette-Marits tidigare liv.

Spelar väl inte så stor roll. Han tillhör ju kungafamiljen och representerar dem de facto.
Citera
2026-02-05, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Undra om vi kommer förbjuda den här typen av blottning av folks porr-historik och sökningar i framtiden. Det är rätt brutalt.

Tänk om man bli friad. Hela livet är förstört

Äsch. Han går från att vara bonusprins till att bli bonuskung. SE & Hör kommer älska honom. Mycket smaskigt skvaller från Norges bordeller och knarkarkvartar i framtiden. Kanske nån i svenska kungahuset vill haka på? Sofia kanske gör comeback?
Citera
2026-02-05, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Det lär inte bli avsaknad av frivillig sex i fängelset. Marius lär få ha Vuxen-Tena när hela avdelningen förlustat sig i hans lilla pojkrumpa.

Han kan ju bli Breiviks bitch.
Citera
2026-02-05, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen

Om så sker så beror det knappast på hans utseende,personlighet.
Bara för det borde han sitta i kurran
Citera
2026-02-05, 13:39
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tydligen började han att gråta igen, när hans porrhistorik drogs upp...

Ja stackars MetteMarius han har det inte lätt. Att behöva växa upp i ett kungahus och få det han pekat på är ett svårt och jobbigt liv. Klart att han ska få sex när han vill på det sättet han vill ha det. Att han gråter när porrhistoriken dras upp visar ju att han egentligen är en fin, ödmjuk och känslig ung man som bryr sig om kvinnorna han träffar.
Citera
2026-02-05, 13:43
Medlem
sfrges avatar
Marius ser ut som karikatyren av en dryg stekare. Det är nästan komiskt. Han ser verkligen osympatisk ut.
Citera
2026-02-05, 13:43
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tydligen började han att gråta igen, när hans porrhistorik drogs upp...
Var det scat och brasiliansk fisporr?
Citera
2026-02-05, 13:46
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge

Förmodligen är han Epsteins bastard. Inte konstigt att han är helt cp i huvet då.
Citera
2026-02-05, 13:48
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Ja stackars MetteMarius han har det inte lätt. Att behöva växa upp i ett kungahus och få det han pekat på är ett svårt och jobbigt liv. Klart att han ska få sex när han vill på det sättet han vill ha det. Att han gråter när porrhistoriken dras upp visar ju att han egentligen är en fin, ödmjuk och känslig ung man som bryr sig om kvinnorna han träffar.

Hade nästan lite samma tankar, är egentligen för j-vligt att inte en 'adelsman' får ha sin porrhistorik ifred. Vart är världen på väg ?

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Var det scat och brasiliansk fisporr?

Jag utgår ifrån att det var ngn form av 'finporr'. Coinuser smak...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in