Mig själv otaliga gånger. Dricker bara en gång varannan månad, men det blir alltid runt 15-20 öl så ni kan ju tänka er hur det går. Förutom mig själv har jag följande lista kring det jag faktiskt minns
-Mitt ex på fyllan
-Min polare på nyår 2024
-Bordet på ett knökat kebabhak i Stockholm 04.00
-Sängen säkert 10 ggr
-Soffan minst 10 ggr
Listan kan göras lång. Jag kan dock säga att jag aldrig spytt ner katten i vart fall, men den dagen kanske kommer.
Första gången jag hade sex spydde jag över flickan.
Visst var jag lite full men jag tror att jag spydde för att det var så jävla skönt.
Spydde just ovanför huvudet hennes så hon fick mycket i håret.
Utöver det är jag ingen spyare.
Tror jag kräkts en handfull gånger i mitt liv, vid fylla och magsjuka.
Nu har jag nog gjort bort mig rejält. Under nationaldagsfirandet blev jag givetvis extremt full på brännvin och brännpa.
När jag kom hem hade jag redan spytt ner finbyxorna, men det var inte det värsta. Katterna kommer och jamar efter mat och jag håller på att krångla med det. Efter någon minut av att ha kämpat med denna uppgift börjar illamåendet komma tillbaka. Spyr rätt ner på golvet där en av katterna står och ungefär hälften träffar katten. Den piper till högt och försvinner snabbt iväg.
Inte kul dagen efter när man var tvungen att försöka få bort intorkad spya från pälsen på en långhårig ragdoll. Nåja, den har förlåtit mig redan. Frugan var desto mindre förlåtande dock.
Under påsken har jag spytt rejält till följd av enorma mängder brännvin och påskmat.
Jag och gubbarna har alltid en dag då vi firsr högtiden själva. I år blev det så mycket brännvin att jag knappt kunde sitta upprätt på stolen till middagen. Började må illa så jag släpade mig till diskhon och spydde rätt i den. Problemet var att en 1kg laxbit låg där för att tinas, och den blev ju förstörd. Nåja, det var en trevlig kväll ändå och jag satt mig strax vid bordet igen, med en ny nubbe i högerhanden.