Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffler75
Vilken total idiot. Han måste ju vara en fullblodspsykopat, kleptoman med narcisstiska drag dessutom. Snacka om att skämma ut sig och resten av familjen totalt på den egna lilla orten Kristinehamn. Man måste ju och ställa sig frågan hur han lyckades bli polis till att börja med?
Statligt anställd verkar vara en jävligt skyddad verkstad i allmänhet och snut i synnerhet. Att kräket inte sparkades direkt när han gjort sig omöjlig på sin första arbetsplats är för mig en gåta.
Han sitter ju dessutom och tvärljuger i samtliga förhör. Vilken jävla dåre!
Helt galet, en psykologs/therapist borde kunna se direkt om det är en narcissist tkr jag och såna hör inte hemma hos polisen även om de säkert finns ett antal.
Men snubben är ju 100% mytoman och narcissist därav att han tvärljuger om allt till sitt försvar. Kan visserligen förstå han. Hade också nekat om ja stod åtalad för brott men jag hade inte tvärljugit iaf.
Finns de ingen inträden som gått i skola med honom? Umgåtts gått samma polisutb. Borde finnas hur mkt som helst.
Åkte nyss fast för att ha snott en gamingatol från en carport i villa. Riktiga kleptoman vibbar.