2024-07-27, 22:58
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Jalisco New Generation Cartel.

Uppkom från en tidigare splittring i en kartell. Expanderar över hela Mexiko och försöker ta sig in i Tijuana som är gränsstad till USA.
Är dom lite smarta samsas dom och ger fan i att skjuts och dra på sig uppmärksamhet i den staden. Det gynnar båda och båda har redan sina kunder över gränsen.
Citera
2024-07-27, 23:00
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen86
Japp, han lever typ under tortyrförhållanden, 23 timmer instängd i betongcell, och 1 timme utomhus i liten bur, minimal kontakt med anhöriga.

Det är därför jag tror att dom utövat påtryckning mot Chapo att via hans advokat förmå hans söner att ange folk mot att han får det lite bättre, känns inte alls overkligt.
Visst att det kan vara lite jobbigt. Men då har du inte sett förhållande i afrikansk fängelser eller typ Filippinerna.
Citera
2024-07-27, 23:02
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Ryktet säger att det är Chapos hämd på Mayo, en fälla gillrad av hans söner.
Är det nån som har berättat på jobbet eller hur vet du?
Citera
2024-07-28, 00:30
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Tung och tung, jag lever mitt liv på mitt sätt helt enkelt och rundar snuten världen över medan jag gör det. Ni har säkert hört talats om Encro och diverse knäckta krypteringar - vi kör liksom vår egen algoritm på krypteringen och håller oss enbart till PGP med tillfälliga adresser. Ingen har någon chans. Anledningen till att jag skriver här övht är för att jag sitter helt vattentätt och hånar polisen, men även för att det skulle vara så jävla roligt om jag faktiskt åkte dit och får läsa detta inlägg i en FUP nån gång.

Ah just ja din fråga, ja det är klurigt att lämna kartellen. Jag är Sinaloas främste smugglare i Europa och om jag skulle avsäga mig uppdraget så kommer någon att bli nojig och säga att jag inte går att lita på och detta kommer växa som en cancer och tillslut blir jag dödad. Därför stannar man kvar. Antingen håller man sig utanför eller så hoppar man i med båda fötterna. Jag dödade min son för att han inte skulle bli torterad.

Tror jag vet vem du är.

Snälla, säg att jag har fel:
https://youtu.be/h6najDcxsSY?si=cd9DAHVJf3F2Wedd

Är det du?
Citera
2024-07-28, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Är det nån som har berättat på jobbet eller hur vet du?

Finns div sidor/bloggar som följer utvecklingen i Mexiko och för den som hängt med senaste åren förstår sammanhangen.
Citera
2024-07-28, 08:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Tror jag vet vem du är.

Snälla, säg att jag har fel:
https://youtu.be/h6najDcxsSY?si=cd9DAHVJf3F2Wedd

Är det du?
😂😂😂
Snacka om en tomte.
Citera
2024-07-28, 08:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Är dom lite smarta samsas dom och ger fan i att skjuts och dra på sig uppmärksamhet i den staden. Det gynnar båda och båda har redan sina kunder över gränsen.
Kriminella är inte smarta..
Citera
2024-07-28, 10:05
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Gripen efter att ha levt som efterlyst i 40 år, vilken knark-kung!!

Har man levt så länge som ”efterlyst” då är man nog snarare informatör.
Citera
2024-07-28, 10:52
Medlem
Jilins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL

Matteo Messina Denaro klarade sig undan i 30 år innan han vart tagen, och han var ingen informatör.
Citera
2024-07-28, 14:24
Medlem
mordrotelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Finns div sidor/bloggar som följer utvecklingen i Mexiko och för den som hängt med senaste åren förstår sammanhangen.

En av Mayo’s söner vittnade väl mot El Chapo i USA och fick därmed vittnesskydd osv.
Det sägs att detta va en hämnd för bland annat det.
Citera
2024-07-28, 17:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Finns nog inte många på den nivån som inte har någon kontakt med myndigheter.
Citera
2024-07-28, 19:14
Medlem
Ni som är insatta! Om man har klarat sig så här länge och torskar nu, är inte det konstigt? Är det inte någon som har golat ner honom? Någon av hans egna menar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in