2024-07-18, 20:30
Medlem
Nöjen lönar sig aldrig. Vill du ha det billigt är Lena Handén gratis...
I Patts är det väl 1500 thb för st -> 450 sek
Citera
2024-07-18, 20:35
Medlem
volvo666s avatar
Straffskärpning till fängelse
Citat:
11 § Den som, i annat fall än som avses förut i detta kapitel, skaffar sig en tillfällig sexuell förbindelse mot ersättning, döms för köp av sexuell tjänst till fängelse i högst ett år.
så inte bara böter i Sverige.
Citera
2024-07-18, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo666
Straffskärpning till fängelse

så inte bara böter i Sverige.

Ja, men vid förstagångsförseelse så blir det villkorlig dom och 40 dagsböter enligt den praxis som har utvecklat sig. Tidigare var praxis 50 dagsböter så det går att diskutera om straffet har skärpts eller inte. Men tydligen så anser rättsväsendet att villkorligt och 40 dagsböter är ett hårdare straff än "bara" 50 dagsböter. Dock blir det väl problem med villkorligt om man skulle torska (sic!) en andra gång för då blir det väl fängelse.

För att svara på TS fråga så lönar sig det väl inte rent ekonomiskt att åka till ett annat land för att köpa sex om man räknar in res- och hotellkostnader. Om man värdesätter restiden så blir väl diskrepansen ännu större. Om man set till att använda omdömet och är lagom försiktig så är ändå risken att åka fast i Sverige minimal.

Fördelen med att åka till ett annat land är väl först och främst att det erbjuder omväxling. Redan Danmark kan många i Sverige nå på en dagsutflykt. Jag kostade själv nyligen på mig med en dagstur till Köpenhamn där jag hann med att få en skön fullservice massage och ett museibesök. Vill man ha ett ännu större urval så kan man, till exempel, åka till Tyskland, Österrike eller Spanien och gå på bordell. Fast då tillkommer ju resa och hotell.
Citera
2024-07-18, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Kan ju lugnt säga att de som reser väldigt långt bort bara för att köpa sex verkligen slösar bort sina pengar, ingen tvekan om det.

Allt är så mycket enklare och billigare att helt enkelt stanna kvar i sin egen stad och vara trevlig mot någon kvinna. När det sedan funkar får man mycket sex helt gratis. Kan krydda det med lite gemensamma middagar och andra kul aktiviteter, men hur man än vrider och vänder på det så blir det betydligt mer sex för mindre pengar.

Folk har så konstiga perspektiv och blir galna över att ett trevligt besök på restaurang kostar 500 kr, men spenderar gladeligen 10.000 kr på en flygresa och sedan ytterligare 20.000 på sex under 2-3 veckor för att sedan återvända hem och sura hemmavis över att det inte finns någon villig kvinna i närheten.

Jasså det kan du lungt säga ;-) Nu handlar det ju inte om pengar. En svensk tjej kan vara nog så dyr. Men en månad eller två i thailand är svårslagen. Det är säkert inte pk, men som vit man är man lite av kung o i paradiset. Självklart ska man vara schysst mot tjejerna, inte lova evig troehet, vara generös etc. En thaitjej kan ge dig en upplevelse i Thailand som är svårslagen. Allt från i sängen till resa runt i landet.
Att gå en runda bland beerbars och spana in tjejer och till slut hitta en riktigt pärla för natten är fantastiskt. När man kommer till rummet väntar en gemensam dusch du bara kan drömma om. En trevlig avslutning på kvällen och en lika härlig start på dagen. Kanske ses ni igen, kanske är det en ny fantastisk tjej du spenderar nästa natt med. Lägg där till lite agogo och massage. Nja, jag föredrar Thailand alla dar i veckan. För övrigt går flyget på 30-40.000 och en månad på +100k. Typ, jag bokför inte....
Citera
2024-07-19, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bankidet
Jag kollade priser innan Ts. Freelancers i Bangkoks ligger i snitt på 750 Bath

Nej, det är inget snitt på 750 thb.

För turister, runt 2000 thb för short time.
Citera
2024-07-19, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Vad ligger priset för 1 timme eller en natt, med en dam i Thailand?
Citat:
Ursprungligen postat av bankidet
Jag kollade priser innan Ts. Freelancers i Bangkoks ligger i snitt på 750 Bath medan samma sex i Aten kostar 25 Euro...
Jag är väldigt nyfiken på hur man hittar 1 timmes sex till de priserna i Bangkok och Aten... Jag misstänker att någon kommer att bli väldigt besviken.
Citera
2024-07-19, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laterhgo
Jag är väldigt nyfiken på hur man hittar 1 timmes sex till de priserna i Bangkok och Aten... Jag misstänker att någon kommer att bli väldigt besviken.
Vad är ett realistiskt pris så?
Citera
2024-07-19, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Vad är ett realistiskt pris så?
Det beror på flera faktorer (hur kräsen du är, om du ska ha extratjänster, incall/outcall, etc) men jag skulle säga att minimum för en timme i Bangkok är omkring 2000 Baht och i Aten 100-150 Euro.
Senast redigerad av laterhgo 2024-07-19 kl. 21:11.
Citera
2024-07-19, 21:40
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Det beror på flera faktorer (hur kräsen du är, om du ska ha extratjänster, incall/outcall, etc) men jag skulle säga att minimum för en timme i Bangkok är omkring 2000 Baht och i Aten 100-150 Euro.

Aten? Greklands huvudstad? Var hittar du tjejer och priser-uppgifter för det?
Citera
2024-07-20, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Aten? Greklands huvudstad? Var hittar du tjejer och priser-uppgifter för det?
https://www.bourdela.com/
http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?688-Athens
Citera
2024-10-01, 21:55
Medlem
Citat:
https://www.bourdela.com/
http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?688-Athens

tack!
Citera
2025-09-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Är betydligt billigare att få hem nån från krogen el valfri app

Hur lätt är det att få hem någon från tinder?! Eller ännuvärre krogen?
Tror det är svårt att "köpa" sex av svenska tjejer på krogen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in