2024-07-14, 16:37
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Finns nog ingwt bolag som ta ren miljon i risk från en enskild spelare så det är en ickefråga.

Är du alltid lika dum i huvudet eller?
Hur många spelbolag finns det? Säkert över 100.
Bara dela upp betten!
Citera
2024-07-15, 03:52
Medlem
babobaas avatar
https://i.postimg.cc/qqKJcn59/image.png

Här är min position på trump. Väldigt nöjd med hur jag tradeat här. Inga miljoner men ändå en rejäl slant för min del med 70k och low risk ifall biden blir demokraternas kandidat. Jag hade ett bet på trump från 4.0 ner till 1.63, tyckte hela tiden att oddsen var fel, speciellt när de var över 2.0, aldrig varit mer säker på värde.
Senast redigerad av babobaa 2024-07-15 kl. 04:06.
Citera
2024-07-15, 04:07
Bannlyst
Efter gårdagens händelse så är det nog rätt säkert att han vinner, om han inte skjuts en gång till
Citera
2024-07-15, 06:29
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanpuffy
Efter gårdagens händelse så är det nog rätt säkert att han vinner, om han inte skjuts en gång till
Skulle säga att det är nästintill omöjligt att han blir skjuten IGEN nu. De hade en chans. Nu kommer de inte kunna komma åt honom.
Citera
2024-07-16, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av babobaa
Skulle säga att det är nästintill omöjligt att han blir skjuten IGEN nu. De hade en chans. Nu kommer de inte kunna komma åt honom.
En person sköts ihjäl nära hans rally idag
Men han kan ju få "hjärtattack"
Citera
2024-07-20, 01:01
Medlem
calvinclowns avatar
Jag la 500 och tog ut över 2k. Minns det än idag. Kom till jobbet och satte mig på min plats i det öppna landskapet. Bredvid mig sitter en dåvarande äldre kvinnlig kollega. Hon hade aftonbladet live på ena skärmen och nästan grät. Nämnde saker som nya Auschwitz som skulle öppnas

Jag var skit glad den dagen för jag hade plussat nästan 2k!! Så provocerande jag måste varit haha. Vi aldrig klickade hon och jag
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in