2024-07-13, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Läckt skandalvideo, mansgris, osympatisk för väljare. Vinner till slut med små marginaler mot Hillary. Har man missat att bli miljonär på att satsa på Donald.

Eller var det inte så stor skräll på bettingsidor?

Innan primärvalet så trodde de flesta, inklusive mainstream media, att Trump inte ens skulle bli Republikanernas kandidat. Jag kollade oddsen strax efter han vunnit för jag var nyfiken på samma sak, och hade man satsat på The Donald precis när han utannonserat sin intention att ställa upp så hade man fått 21 gånger pengarna på ett spelbolag. Du hade alltså behövt riskera minst 100 000 kr för att vinna tillräckligt för att det skulle förändra ditt liv.
Citera
2024-07-13, 17:47
Medlem
TheGretaResets avatar
Nej, jag vann till 7ggr pengarna. Trumps seger var väldigt osäker. Nån tidning hade ju tryckt upp bilagan grattis madam president.

Jag satsade 200. Som jag hade vunnit på forbolls-vm.

till 7ggr var det spelbart.
Citera
2024-07-13, 17:48
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Nej. Han kommer förlora mot biden.
Om du redan vet det, varför satsar du inte allt du äger på det då?
Citera
2024-07-13, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Om du redan vet det, varför satsar du inte allt du äger på det då?

Hur mycket får jag då om jag sätter 40 tusen på det?
Citera
2024-07-13, 17:58
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Hur mycket får jag då om jag sätter 40 tusen på det?

Har du inte google?
Bara kolla in bettingsajterna vilket odds dom ger på att Trump vinner och är nästa president!
Citera
2024-07-13, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Har du inte google?
Bara kolla in bettingsajterna vilket odds dom ger på att Trump vinner och är nästa president!

Jag pallar inte.. och uppenbarligen är det inte ett tryck bort eftersom ni inte svarar direkt.
Citera
2024-07-13, 18:23
Medlem
Cyrons avatar
Citat:
Jag pallar inte.. och uppenbarligen är det inte ett tryck bort eftersom ni inte svarar direkt.

Ber om ursäkt för dröjsmålet. Sitter och spelar annat.
40 000 kr på Biden ger totalt 240 000 kr, en vinst på 200 000 kr.
Citera
2024-07-13, 18:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cyron
Ber om ursäkt för dröjsmålet. Sitter och spelar annat.
40 000 kr på Biden ger totalt 240 000 kr, en vinst på 200 000 kr.

Tack. Och det lär ligga så till valet give and take?

240 tusen förändrar inte ens liv permanent.
Citera
2024-07-13, 18:54
Medlem
Cyrons avatar
Citat:
Tack. Och det lär ligga så till valet give and take?

240 tusen förändrar inte ens liv permanent.

Det lär sjunka ju närmre valet vi kommer. Eller tills den dagen han inte längre är kandidaten för demokraterna. Risken med det här valet är att demokraterna städar undan och förbereder så mycket som möjligt just nu, för Whitmer eller Newsom.
Detta för att snabbt kunna byta kandidat med så pass god tid kvar, för att folket ska hinna fatta tycke för någon av dem. Men samtidigt så pass lite tid kvar, för att liken i deras garderober inte ska hinna hittas.

Kamala Harris är nog inget bra alternativ för demokraterna, då hon är väldigt impopulär i landet.
Långskott - Oprah Winfrey. Spelar du 40K på Oprah och hon vinner, du har du över 8 miljoner på kontot. Förutsatt att spelbolaget går med på att betala ut det.
Citera
2024-07-13, 19:27
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Det bästa oddset jag såg var 8 gånger pengarna på Trump. Det var ett par år sen när Ron DeSantis dök upp och blev storfavorit att bli republikanernas ledare.
Citera
2024-07-13, 20:18
Medlem
Aja Bajas avatar
Jag spelade inte när han vann, men däremot i det senaste valet.
Spelbolaget bestämde att Biden hade vunnit redan dagen efter valet, trots att det pågick diverse omräkningar och rättsprocesser. Nu fick de ju rätt till slut, men jag hade alltså förlorat, även om Trump hade blivit president.
Efter det litar jag inte längre på spelbolag. Blir aldrig mer något spel för min del.
Citera
2024-07-13, 21:12
Medlem
Dagen innan valet var det fem gånger pengarna för Trump när jag bettade. Innan primärvalen var oddsen så klart ännu högre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in