Citat:
Ursprungligen postat av
MannenP
Då borde hon väl inte gå ut med annan info om anledningen. Vet du bättre än Linn varför hon ställer in två tävlingshelger?
Jag fattar inte riktigt varför du fastnat i detta.
Men jag måste tydligen upprepa mig: Svahn har fortfarande inte återhämtat sig efter touren och därför är det inte aktuellt att åka upp på låghöjd för att tävla och sedan ligga kvar på höjd (som var hennes ursprungliga plan), istället lägger hon upp en ny träningsplan mot VM och den består då av lättare träning för att sedan stegra träning på hemmaplan. Det tycker jag är en rimlig tolkning av den information som kommit fram.