2024-07-03, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paffet
Tydligen bosatt i Trollhättan denna mannen som blivit dömd till döden genom hängning… Trollhättan en stad som numera utmärker sig mer och mer.. senast misstänkt mord på kvinna som hittades i lägenhet (tråd finns) man knivhuggen i nacken (försök till mord) mängder med bränder mm.. Lamotte mordhotad i Stadsdelen Kronogården.. mm mm, och nu senast denna mannen som tydligen är bosatt i Trollhättan (enligt lokalpressen i Trollhättan) Ni som bor och känner till Trollhättan.. är detta början till en riktigt utsatt stad, som har stora problem som övriga städer i Sverige…

Var hittade du att han var från Trollhättan?
Citera
2024-07-03, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Var hittade du att han var från Trollhättan?

ttela… lokalpress i Trollhättan.. skriver om detta.. råkade få upp den i flödet.. låst artikel dock..
Citera
2024-07-03, 16:36
Medlem
Cakewets avatar
Whoa, dömd till döden för 3.5 hekto med helt vanligt harmlöst hasch? Vad i helvete. Känns ju minst sagt lite väl hårt.
Citera
2024-07-03, 16:55
Medlem
Tycker detta är perfekt. Mördar och flyr till Iran för att ungå straff och döms till döden. KANOON
Citera
2024-07-03, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellollep
Tycker detta är perfekt. Mördar och flyr till Iran för att ungå straff och döms till döden. KANOON

IraK kompis, Irak.
Citera
2024-07-03, 18:28
Medlem
Så puckot åker på semester till landet han "flytt" från, och åker dit för narkotikabrott. Okej, det är förstås extremt hårt med dödsstraff för innehav av hasch. Men ärligt talat är jag så j-a trött på dessa asylfuskande babbar från Mellanöstern att mina spontana tanke är: Hoppas de avlivar fanskapet!
Citera
2024-07-03, 18:33
Medlem
Vem fan bryr sig? Inte jag iaf.
Citera
2024-07-03, 18:39
Avslutad
Bästa läsningen idag
Det är ingen svenk man - bra att bli av med narkotika problemet.
Hängning av de som pysslar med narkotika bör ses även i Sverige.
Citera
2024-07-03, 18:41
Medlem
I vanlig svensk anda kommer väl svenska myndigheter att agera för att "få hem" kräket i stället för att låta irakiska dito verkställa domen.
Citera
2024-07-03, 18:46
Medlem
Flashbacks vänsterpatrask är väldigt tysta i den här tråden.
Låt aset bli hängd.
Citera
2024-07-03, 18:53
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Flashbacks vänsterpatrask är väldigt tysta i den här tråden.
Låt aset bli hängd.
Jag är nog vad du skulle kalla vänsterpatrask men här tycker jag samma sak som du, Låt aset bli hängd.
Citera
2024-07-03, 18:57
Medlem
Faltas avatar
IRAK gör det som man måste göra mot narkotikabrott. Hårt men rättvist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in