2024-07-01, 13:23
Medlem
Hussefars avatar
Gömt och gömt. Har ett gammalt sängbord och annat bråte i ett litet förvaringsrum på ovanvåningen. I sängbordet har jag gamla autografer, Foppas b.la och lite plektrum från olika konserter som är 20+ år gamla.

Sambon har lite sexleksaker i garderoben.
Citera
2024-07-01, 13:28
Medlem
Rizla, rosa blend och mitt weed (5-15g). Ingen kan hitta de, ingen når ens dit med en pall. Sen när huset är tyst, då jävlar röks det på 😎
Citera
2024-07-01, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Frågan är att vilka saker gömmer ni hemma/(nät annat ställe?). Och från vem gömmer ni dom. Och varför gömmer ni dom.

Själv gömmer jag inget. Vad jag kan komma på just nu

Hoppas denna tråd ligger i rätt ämne
Ja, jag har lite små gömmor för mig själv, vet inte varför och sen finns det saker som inte folk behöver se...
Citera
2024-07-01, 15:16
Medlem
Tog ut guldet ur kassaskåpet och gömde det i hundmattunnan. Tror ni det är säkert ställe? Kvar i kassaskåpet är bordssilvret, alla fastighetshandlingar och testamenten de senaste hundra åren. I min släkt kastar man ingenting.
Citera
2024-07-01, 17:00
Medlem
genusvaetares avatar
Handlar det inte mest om grejer som är antingen olagliga eller genanta eller både och?
Typ knarket, porren, de illegala vapnen, sprängämnena, giftet, sexhjälpmedlen, grannens minderåriga dotter, förra flickvännens huvud och andra såna där saker man inte vill ska ligga och skräpa när mormor eller farbror blå kommer på besök. Eller barnbarnen.
Citera
2024-07-01, 18:31
Medlem
Mindbreaths avatar
Jag gömmer en dildo och en buttplug på översta hyllan i min garderob så min dotter inte skall hitta dem.
Citera
2024-07-01, 20:44
Medlem
Samma som alla andra.
Knark, pengar, sexleksaker och några flaskor alkoläsk av det fjolligare slaget.
Citera
2024-07-01, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Frågan är att vilka saker gömmer ni hemma/(nät annat ställe?). Och från vem gömmer ni dom. Och varför gömmer ni dom.

Själv gömmer jag inget. Vad jag kan komma på just nu

Hoppas denna tråd ligger i rätt ämne

Inget direkt, men när vi har gäster på besök brukar jag gömma att vi har lite stökigt i vissa delar av huset (slänger in en massa saker och prylar i ett rum som jag inte låser, men väl stänger dörren noga till).
Citera
2024-07-01, 23:11
Medlem
Ett gäng nakenbilder på ett par gamla ex. Kvarglömda trosor av ett ONS. Några Kamagrakartor.

Vill gömma fler saker. Det är ju kul när man hittar dem igen... Så det var kul tips i tråden
Citera
2024-07-02, 00:00
Medlem
Enerverads avatar
Mat, vatten, dasspapper, Halvmask, batterier och andra -bra att ha saker- om skiten träffar fläkten.
Gömmer det från andra än min familj.
Citera
2024-07-02, 21:47
Moderator
Neksnors avatar
Pass och liknande räknar jag inte som gömt, sådana saker ligger i sina lådor och hittas lätt om man tänker lite. Däremot har jag, av nostalgiska skäl som kompletterats med en preppingursäkt, en gömd äldre porrtidning i gott skick. Så ett mindre kärnvapenkrig ska inte vara något större problem för mig.
Citera
2024-07-03, 00:05
Medlem
Man borde inte gömma något i sitt egna hem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här