Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-06-26, 05:24
Medlem
Hej!

Har i nuläget en galaxy 21 ultra som jag haft i ca 3.5 år. Skärmen är spräckt och svart delvis uppe i hörnet. Även baksidan är sönder.

Vill gärna köpa samsung då jag trivs med det. Men vill inte lägga så mycket pengar. Jag funderar på galaxy a35 5g. Eller finns det någon annan i Samsungs sortiment som är ett bra köp kring samma peng 4000kr?

Eller är det värt att lämna in den och be dem laga skärm och baksida?

Med vänliga hälsningar Facemash
Citera
2024-06-26, 05:30
Medlem
psykoshippiens avatar
alla märkeslurar är störtdyra idag, så bara att välja och vraka. Själv köpte jag en för 2000 som jag är nöjd med.
Citera
2024-06-28, 00:10
Medlem
SoulAmazins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Hej!

Har i nuläget en galaxy 21 ultra som jag haft i ca 3.5 år. Skärmen är spräckt och svart delvis uppe i hörnet. Även baksidan är sönder.

Vill gärna köpa samsung då jag trivs med det. Men vill inte lägga så mycket pengar. Jag funderar på galaxy a35 5g. Eller finns det någon annan i Samsungs sortiment som är ett bra köp kring samma peng 4000kr?

Eller är det värt att lämna in den och be dem laga skärm och baksida?

Med vänliga hälsningar Facemash

Jag rekommenderar inte Samsungs budgetmobiler. Deras Android-skin One UI är en ganska tung mjukvara som snabbt upplevs som seg på sämre hårdvara.

Hade i detta fall rekommenderat en kinestelefon som Redmi Note 13 Pro som du kan få för 3k, alternativt typ en Pixel 7a.
Citera
2024-06-28, 08:58
Medlem
https://www.elgiganten.se/product/mobiler-tablets-smartklockor/mobiltelefon/google-pixel-7a-5g-smartphone-8128gb-charcoal/607365?utm_source=prisjakt&utm_medium=pricecompari son&utm_campaign=pricecompcpc2425_MTUTIC_702259861 1489539&utm_content=4&utm_strategy=prisjakt

Elgiganten har just nu kampanj på Google Pixel 7a för 3690 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in