2024-06-16, 21:33
Medlem
Någon som kan rekommendera ett kort med låg avgift ( fee )

Jag kollade ett som Ledger x hade men har för mig dom la på 5% i påslag! Och det är katastrof.

Jag handlar normalt för ganska stora summor, och 5% hit och 5 % dit blir omöjligt.

Har googlat men hittar bara skit.
Citera
2024-06-16, 23:34
Medlem
TjackSparrows avatar
debit kort? https://i.imgur.com/vRAx77p.png ,flera med 0%
Citera
2024-06-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackSparrow
debit kort? https://i.imgur.com/vRAx77p.png ,flera med 0%

Debit kort korrekt
Citera
2024-06-18, 00:25
Medlem
Det säger sig själv att små aktrörer kommer knulla dig på något vis, på nått vis måste dom gå runt. Varför inte bara köra Revolut? Stora och billiga.

Annars kan jag rekommendera Binance kort. Största exchangen och dom har vunnit massa rättsliga tvister i EU som innebär att deras kort kommer komma tillbaka. Tidigare så var dom alltid billigast och lär vara det igen.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-06-18 kl. 00:30.
Citera
2024-06-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Det säger sig själv att små aktrörer kommer knulla dig på något vis, på nått vis måste dom gå runt. Varför inte bara köra Revolut? Stora och billiga.

Annars kan jag rekommendera Binance kort. Största exchangen och dom har vunnit massa rättsliga tvister i EU som innebär att deras kort kommer komma tillbaka. Tidigare så var dom alltid billigast och lär vara det igen.

Endast hört negativt om revolut! Att folk får sina konton spärrade osv! Jag kommer inte handla kaffe och mjölk för pengarna. Utan saker för flera hundra tusen. Vill inte ha det spärrat då!

Ja binance kortet. Men när kommer det tillbaka till Europa?
Citera
2024-06-24, 02:54
Medlem
SvenskHODLers avatar
XAPO bank. I princip ingen avgift, MEN det är en årsavgift istället.
Citera
2024-06-24, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer
XAPO bank. I princip ingen avgift, MEN det är en årsavgift istället.

Det är ett hederligt upplägg. Jag har sneglat mot XAPO en längre tid utan att göra slag i saken och bli kund. Har den fungerat bra för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in