Citat:
Exakt så är det. Man känner igen dem, oftast rätt fort. Tyvärr inte alltid med tillräckligt tydliga bevis för att det ska kännas värt att rapportera för 1.07, men man vet ju ändå liksom. Jag har blivit drabbad mycket av detta. Man har haft vissa bittra typer som skapat fler konton och förföljer en i trådar med samma trötta attityd och TROR att jag inte fattar vem personen är. Vilket är väldigt sorgligt och pinsamt för den personen som tror att den är ”anonym”. Jag har ett öga och känsla för detaljer och kommer snoka tills jag vet vilken användare det är.
Det är faktiskt sorgligt när vissa tror att dom är ”en ny användare” med ett nytt konto. Vi som hängt här dom senaste åren har liksom bra koll på hur olika användare stavar och formulerar sig och förr eller senare så kommer dom snubbla och råka återanvända ett ord, stavelse eller formulering dom tidigare använt under annat konto. Vipps så är dom avslöjade.
Ibland kan jag gissa användare bara av att se en trådstart. Ah det är han där —> klickar, japp jag hade rätt. Men det kanske bara är jag som har en naturlig talang? Fortsätt trolla och skäm ut er. Mig lurar man inte men jag spelar gärna med för skoj skull
Vad dom skall göra åt detta? Vettefan. Rapportera som off topic och trams när dom driver tråden off topic och det blir mer en attack istället för genuin diskussion.
Det är faktiskt sorgligt när vissa tror att dom är ”en ny användare” med ett nytt konto. Vi som hängt här dom senaste åren har liksom bra koll på hur olika användare stavar och formulerar sig och förr eller senare så kommer dom snubbla och råka återanvända ett ord, stavelse eller formulering dom tidigare använt under annat konto. Vipps så är dom avslöjade.
Ibland kan jag gissa användare bara av att se en trådstart. Ah det är han där —> klickar, japp jag hade rätt. Men det kanske bara är jag som har en naturlig talang? Fortsätt trolla och skäm ut er. Mig lurar man inte men jag spelar gärna med för skoj skull
Vad dom skall göra åt detta? Vettefan. Rapportera som off topic och trams när dom driver tråden off topic och det blir mer en attack istället för genuin diskussion.
En del åker ju dessutom dit gång på gång på gång på just 1.07, men studsar tillbaka direkt med nytt konto, utan skam alls. Förstår inte hur de funkar, själv skulle jag bli så jäkla sur redan efter bara en avstängning, oavsett skäl, att jag hade bannat hela Flashback från mitt flöde.
Men som sagt, man får INTE ens knysta om det i trådarna. 1.07-rp eller ingenting alls är det som gäller.