Citat:
Ursprungligen postat av
DjStef
Börjar bli lite trött på ganska aggressiva nya konton på dom flesta Forum eller topic som kommer in o tjabbar som om dom verkar veta hur allt fungerar..så var det inte för mig....(startade tidigare än vad det ser ut som men tappade lösenordet)
SÅ min tes är så klart..
Gammal medlem som startar nytt nick för att antingen blivit avstängd eller vill bara jävlas med annat nickname... Känns så uppenbart i många fall. Trist,förstör o tar bort fokus i många fall från topic..
Är jag ensam o se mönstret ? Går det o göra ngt åt det ? (troligen inte) Men vill ialla fall lyfta upp det
Jag har blivit drabbad mycket av detta. Man har haft vissa bittra typer som skapat fler konton och förföljer en i trådar med samma trötta attityd och TROR att jag inte fattar vem personen är. Vilket är väldigt sorgligt och pinsamt för den personen som tror att den är ”anonym”. Jag har ett öga och känsla för detaljer och kommer snoka tills jag vet vilken användare det är.
Det är faktiskt sorgligt när vissa tror att dom är ”en ny användare” med ett nytt konto. Vi som hängt här dom senaste åren har liksom bra koll på hur olika användare stavar och formulerar sig och förr eller senare så kommer dom snubbla och råka återanvända ett ord, stavelse eller formulering dom tidigare använt under annat konto. Vipps så är dom avslöjade.
Ibland kan jag gissa användare bara av att se en trådstart. Ah det är han där —> klickar, japp jag hade rätt. Men det kanske bara är jag som har en naturlig talang? Fortsätt trolla och skäm ut er. Mig lurar man inte men jag spelar gärna med för skoj skull
Vad dom skall göra åt detta? Vettefan. Rapportera som off topic och trams när dom driver tråden off topic och det blir mer en attack istället för genuin diskussion.