2024-06-12, 15:22
Medlem
mingtians avatar
Boendet i Västberga borde stängslas in. Stor andel av de som vistas där bör institutioneras.
Citera
2024-06-12, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Boendet i Västberga borde stängslas in. Stor andel av de som vistas där bör institutioneras.

Håller helt med, det bor hårsare i skogen runt omkring där hela sommaren för gambianerna som säljer heroin bor i Liseberg
Citera
2024-06-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Var det något fel eller? GM var ju solklar tjackis.

Och det gissade du dig till en timme efter nyheten kom ut? Du är en solklar idiot.
Citera
2024-06-12, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Finns det en åldersgräns för att vara pundare?

Vad är en pundare?
Citera
2024-06-12, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlos-Lofven
Gärningsmannen är troligen en pundare. Är du så efterbliven att du inte förstår det?

Vad är det för jävla fråga och påstående? Är du bara här för att sänka nivån?
Citera
2024-06-12, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Vad är det för jävla fråga och påstående? Är du bara här för att sänka nivån?

Med tanke på att du går direkt på "försvar" att tonårspojke inte är pundare tyder på att du inte kan räkna ut att "troligen pundare" handlar om Gärningsmannen, därav min fråga är du lite efter? kanske inte alla indianer i kanoten du förstår att ja kommer tillbaka hit när det kommer fram att GM har psyk/drogproblem. hela grejen med "offended by proxy" äcklar mig.
Senast redigerad av Carlos-Lofven 2024-06-12 kl. 17:06.
Citera
2024-06-12, 17:00
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kacao
Det kan röra sig om ett svartsjuke-/triangeldrama. ; )
Ingenting är omöjligt när man spekulerar, men jag har svårt att tro att svartsjuka kan vara orsak till att följande inträffat:
En drogberoende man i 35-årsåldern sticker en kniv i ryggen på en för honom obekant tonåring inuti en tunnelbanevagn vid station Slussen i Stockholm!

Jag tror snarare att den IQ-befriade GM retat upp sin paranoida sida då han upplevt att tonåringen endera stirrat/tittat på honom eller sagt något/upplevts att ha sagt något som mottagits med enorm ilska utav en GM under t.ex. ett enormt "drogsug"!
Citera
2024-06-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmHolmes
https://sverigesradio.se/avsnitt/1043933
Wow, ETT fall! Händer varenda dag din babbevurmare. Kallas mångkultur. Men klart public service och wokejournalister inte tar upp de fallen..
Citera
2024-06-12, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlos-Lofven
Med tanke på att du går direkt på "försvar" att tonårspojke inte är pundare tyder på att du inte kan räkna ut att "troligen pundare" handlar om Gärningsmannen, därav min fråga är du lite efter? kanske inte alla indianer i kanoten du förstår att ja kommer tillbaka hit när det kommer fram att GM har psyk/drogproblem. hela grejen med "offended by proxy" äcklar mig.

Någon skriver "det är säkert en pundare" tidigt i tråden.

Vad är en pundare och varför gissar man på det?
Citera
2024-06-12, 18:01
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmHolmes
https://sverigesradio.se/avsnitt/1043933

Jag har undrar alltid vad folk som dig, som ständigt ska påskina att det finns 0.001% av fallen som det är en svensk..

Är det så att ni inte förstår statistik eller har det nått med skam att göra, erkänna att ni alltid haft fel om invandringen?

Ärligt nu, kan du inte svara mig på detta?
Citera
2024-06-12, 18:03
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Någon skriver "det är säkert en pundare" tidigt i tråden.

Vad är en pundare och varför gissar man på det?
En pundare är en individ som pga tungt narkotikamissbruk blivit utslagen ekonomiskt och socialt. Hälsomässigt är dom i varierat dåligt skick. Alkoholistens a-lagare, så att säga.

Tillvägagångssättet med kniv samt att det skedde i tunnelbanan tyder på pundare.
Citera
2024-06-12, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
En pundare är en individ som pga tungt narkotikamissbruk blivit utslagen ekonomiskt och socialt. Hälsomässigt är dom i varierat dåligt skick. Alkoholistens a-lagare, så att säga.

Tillvägagångssättet med kniv samt att det skedde i tunnelbanan tyder ju på pundare.

aha så ni gissar fortfarande. Fina definitioner du har stakat fram här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in