2024-06-09, 15:56
Avslutad
Otroligt bajsnödig rektor. Hoppas han får sparken och enda jobb han kan få sen är att städa toaletter på McDonalds.
Citera
2024-06-09, 15:59
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Det som är minst lika töntigt i den där artikeln i Sydsvenskan är att man vill måla upp en bild om en rädd och kränkt liten pojke, men om man sedan kollar i den mobilvideon som finns med så ser man en grabb som är minst lika stor och stark som den betydligt äldre rektorn och som bråkar och går på ganska bra.
Sedan tycker jag det är otroligt stötande med alla dessa utländska flaggor i Sverige på en svensk skolavslutning bland några som annars ska vara svenska medborgare och vill ha samma rättigheter och inflytande som alla andra, samt inte går att utvisa pga de är svenskar.
Trojanen i samhället.

Det finns nog flera studenter här som inte är svenska medborgare.

Eller tror du att bara svenska medborgare får gå i skolan i Sverige? Eller bara tyska medborgare i skolan i Tyskland? Eller bara brittiska medborgare i skolan i Storbritannien? Etc, etc...
Citera
2024-06-09, 16:02
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Så precis videon och ja jävlar vilken handlingkraftig rektor, ord och inga visor där utan bara rätt på.

Snyggt jobbat!
Jag håller med.
Citera
2024-06-09, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
Mot ett barn dessutom. Vem är rektorn? Nån judelover?

Nej!, Han är 18 år. Då är man inget barn längre.
Citera
2024-06-09, 16:08
Medlem
Gvasalias avatar
Intressant ändå att flaggförbudet inte lyfts fram i precis varenda artikel. Finns neurotiska vänsterknfluencers som ”vardagsrasismen”, en tjock hen med NPF som går riktigt hårt åt rektorn. Har man av olika skäl förbud mot flaggor måste man upprätthålla det. Är själv vänster men ledsnar så mycket på att den goda identitetsvänstern är så blind för antisemitism.
Citera
2024-06-09, 16:11
Medlem
feemaxxxs avatar
Visst ska man får ha åsikter om konflikten, och även jag tycker att Israel gått över gränsen i denna konflikt.

Kahled har fått fristad och en utbildning av Sverige. Han vet att studenten är en av de "största" dagarna i livet för de svenska ungdomarna. Det ska vara glädje och firande.

Att då störa denna dag genom en politisk manifestation visat tydligt att Kahled inte hör hemma i Sverige. Kahled ska man skicka till Palestina omedelbart.
Citera
2024-06-09, 16:24
Medlem
senhackarens avatar
Är rektorn jude eller en högerkristen bibelviftare. Jävla as. Han kan jobba som kloakrensare. Han är olämplig som rektor.
Citera
2024-06-09, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Här har terrorist kramare Khaled vifta med en antisemtisk flagga Palestin det är som vifta ed Tysklands officela flaggan mellan 1933 till 1945.

Skolan har ett sju år gammalt förbud mot flaggor och banderoller under studenten av säkerhetsskäl.
En rektor i Malmö försökte ta ifrån Khaled, 18, hans Palestinaflagga under studentutspringet. Händelsen filmades och har spridits på sociala medier.

Men klippen visar inte hur det startar och inte slutet som innefattar att en mobb på 10–15 personer uttalade en mängd hot. Det finns också en hemsk antisemitisk underton i sociala medier

– Jag är palestinier, den flaggan betyder allt för mig. Jag förstår inte hur man kan ha hat mot några färger.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/QMxwWJ/holl-upp-palestinaflagga-drogs-bort-fran-scenen-av-rektorn

Om han är palestinier, varför åker han inte hem. Han gnäller om Isrealiska bosättare ockupera västbanken. Men vem har gett Khaled rätt besulda Svensk mark? Är det inte dags för arab slöddret att åka hem?
Jo. Det är dags för arab-slöddret att åka hem.
Citera
2024-06-09, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Det finns nog flera studenter här som inte är svenska medborgare.

Eller tror du att bara svenska medborgare får gå i skolan i Sverige? Eller bara tyska medborgare i skolan i Tyskland? Eller bara brittiska medborgare i skolan i Storbritannien? Etc, etc...

Här har vi en som gillar att vifta med andra länders flagga och bo i Sverige märker jag.
Jag har sett detta spektakel ett antal år och ser hur det viftas med allt färre svenska flaggor och nej försök inte slå i mig eller merparten av alla andra att det är utländska elever som studerar i Sverige för det är det inte. Detta är andragenerationens invandrare som är ännu mer avogt inställda till Sverige än tidigare invandrare, fastän dessa nu har det långt bättre och får långt mer på skattebetalarnas bekostnad än ex. de som kom på 60-70 talet och den tidens invandrare hade ändå aldrig fått för sig att deras barn skulle vifta med annan flagga än den svenska.
De borde skämmas! Går man i svensk skola och får allt betalat av staten, så är det minst man kan begära en svensk flagga på avslutning.
Citera
2024-06-09, 16:43
Medlem
AccuratePeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Här har terrorist kramare Khaled vifta med en antisemtisk flagga Palestin det är som vifta ed Tysklands officela flaggan mellan 1933 till 1945.

Skolan har ett sju år gammalt förbud mot flaggor och banderoller under studenten av säkerhetsskäl.
En rektor i Malmö försökte ta ifrån Khaled, 18, hans Palestinaflagga under studentutspringet. Händelsen filmades och har spridits på sociala medier.

Men klippen visar inte hur det startar och inte slutet som innefattar att en mobb på 10–15 personer uttalade en mängd hot. Det finns också en hemsk antisemitisk underton i sociala medier

– Jag är palestinier, den flaggan betyder allt för mig. Jag förstår inte hur man kan ha hat mot några färger.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/QMxwWJ/holl-upp-palestinaflagga-drogs-bort-fran-scenen-av-rektorn

Om han är palestinier, varför åker han inte hem. Han gnäller om Isrealiska bosättare ockupera västbanken. Men vem har gett Khaled rätt besulda Svensk mark? Är det inte dags för arab slöddret att åka hem?

Oavsett om det var fel eller inte att ha med en flagga så kan inte en rektor agera på det sättet. En rektor har inte rätt att våldföra sig på elever i syfte att upprätthålla förbud. Jag hoppas eleven polisanmält rektor.
Citera
2024-06-09, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Otroligt bajsnödig rektor. Hoppas han får sparken och enda jobb han kan få sen är att städa toaletter på McDonalds.

Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Är rektorn jude eller en högerkristen bibelviftare. Jävla as. Han kan jobba som kloakrensare. Han är olämplig som rektor.
Så där skriver riktiga islamistiska Hamas-kramare!! Äsch, rektorn borde få medalj för sin förmåga att hålla ordning på såna som ni!!
Citera
2024-06-09, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Han säger att han också visste om att ett förbud fanns mot flaggor men han gjorde det ändå.
Rektorn gjorde helt rätt.
Men muslimer fattar ju inte detta och därför får rektorn ta emot mängder av hot av muslimska nationalister.

Här skulle skolinspektionen riva upp ungens betyg och stå bakom rektorn och alla andra som hotade rektorn. Men det kommer dom tyvärr inte göra. Det är därför man får sådana bekymmer, man sväljer och acceptera så jävla mycket när regler bryts i Sverige så fort någon håller på reglerna så blir folk chockade och tror att någon måste vara fel.
100% att muslimen och hans fränder tror att rektorn är rasist och förmodligen sa det till han då dom inte acceptera när någon gör saker som inte dom gillar.

Dessutom säger han att han är Palestinier så vad fan gör han i Sverige är min fråga? Är det Sverige eller Palestina som betalade för hans skolgång? Om han bara är här tillfälligt och pluggar på privatskola så förutsätter jag att han åker hem nu när han är klar med utbildningen eftersom han är Palestinier och inte svensk.

Visst ät det märkligt att rektorer och lärare inte får full uppbackning av skolinspektionen och andra när något sådant händer. Det är så jäkla provocerande med dessa blattar som allt bara har rättigheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in