2024-06-09, 00:30
Medlem
lossnuss avatar
Det bästa vore att alla röstade på Rasmus Paludan i alla val.
Men tyvärr så är folk för korkade för sitt eget bästa.
Citera
2024-06-09, 08:42
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Jag är för allt som leder till konfrontation med islam.
Konfrontation är oundvikligt och hellre nu, än om tio år, när dom är dubbelt så många.

Varför konfrontation? Bättre förbjuda religionen i EU. De får utöva den i Afrika, Asien eller Mellanöstern.
Citera
2024-06-09, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mus-lim
På grund av den rådande störtfloden av radikal islamism och antisemitism som sköljer över västvärlden, behövs idioter mer än någonsin. Det måste först bli värre för att sedan bli bättre och ingen kan göra saker värre så snabbt och effektivt som idioter.

Det främsta idiot-exemplet är nog Lech Walesa som beskrevs som orädd och kompromisslös, medan han var bara korkad. På grund av IQ<87 kunde han inte föreställa sig konsekvenser av sitt handlande, var svår att manipuleras för det kräver känsla för nyanser, och kompromisslös för varje kompromiss uppfattade han som nederlag.

Nu behöver vi Rasmus Paludan i Strasbourg och Bryssel. Han är en av de mycket få som snabbt kan göra saker och ting värre. Låt honom sätta fyr på en och annan Koran i plenisalen. Rösta för Rasmus i EU-valet !!

Du vill rösta in en pedofil?! Intressant 🤔
Citera
2024-06-09, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Du vill rösta in en pedofil?! Intressant 🤔

Ja, jag kan rösta på djävulen själv, om hon kan rubba status quo. Paludan får gärna ha alla möjliga böjelser, så länge han inte är lagförd för dem. Ju fler och grövre desto bättre. Gärna kannibalisms och nekrofili.

PS. Ja, jag tror att djävulen själv är av kvinnlig gestalt. Och ja, jag tycker att att ge kvinnorna rösträtt var ett misstag.
Citera
2024-06-09, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Varför konfrontation? Bättre förbjuda religionen i EU. De får utöva den i Afrika, Asien eller Mellanöstern.

Utmärkt.
Ett förbud är den ultimata konfrontationen....
Citera
2024-06-11, 21:06
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Rösträkningen pågår just nu och Rasmus har med 1828 (av 6589 distrikt) räknade kommit upp i...4 röster

Vad tror ni? 15-20 röster totalt?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in