Den här debatten är ju för fan löjligare än ett sandlådekrig på ett valfritt dagis i Sverige.
Dom låter ju för i helvete som ett gäng treåringar som kastar sand på varandra. Och dessa jävlar har flera 100K i lön per månad...
Här kommer det komma enormt mycket idiotiska hållningar ifrån framförallt vänster, hur mycket demoniserande utav Israel och överslätande utav Hamas kommer man få höra
varför har vi dessa värdelösa svensk politiker? Pest eller kolera…Kommer ej bemöda mig med att rösta på dessa värdelösa politiker.
Sen måste jag säga att jag bokstavligen inte tål KD:s representant så jävla ful, så blir förbannad varje gång människan öppnar 🤐
Tror de flesta fattar att det som intresserar dessa gamar är makt och pengarna
Utöver den höga lön de ha så :
Ersättning för allmänna utgifter
Ersättningen för allmänna utgifter (4 950 euro i månaden) dessutom Dagtraktamentet (350 euro per dag) är ett schablonbelopp som ska täcka boende, måltider och därmed relaterade utgifter för varje dag som en ledamot utför officiell verksamhet vid Europaparlamentet.
Tänk att kompenseras så rikligt för att inte kunna genomföra något? Ingen av kandidaterna besitter sakkunskap som behövs.