2024-06-04, 18:05
Medlem
Hej jag fick Xeplion av min läkare för 2 år sen och fick problem med mina ögon det som händer är att ögonen dras uppåt och spärras uppåt i huvudet och jag kan inte blicka neråt och när detta händer så kan det vara i 6-12 timmar och gör väldigt ont, jag har inte tagit xeplion på 1 år och 3 månader men har fortfarande dessa besvär nästan varje dag och pga detta så kan jag inte jobba eller göra någonting typ för jag måste ligga i sängen och blunda och försöka kolla neråt så släpper det efter några timmar, jag har sagt till min läkare på varje möte och skickat många Mail om detta men ingenting händer alltså jag får ingen hjälp helt enkelt, detta är väldigt jobbigt och har vänt uppochner på mitt liv jag undrar vad man kan göra
Citera
2024-06-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umjaw
Hej jag fick Xeplion av min läkare för 2 år sen och fick problem med mina ögon det som händer är att ögonen dras uppåt och spärras uppåt i huvudet och jag kan inte blicka neråt och när detta händer så kan det vara i 6-12 timmar och gör väldigt ont, jag har inte tagit xeplion på 1 år och 3 månader men har fortfarande dessa besvär nästan varje dag och pga detta så kan jag inte jobba eller göra någonting typ för jag måste ligga i sängen och blunda och försöka kolla neråt så släpper det efter några timmar, jag har sagt till min läkare på varje möte och skickat många Mail om detta men ingenting händer alltså jag får ingen hjälp helt enkelt, detta är väldigt jobbigt och har vänt uppochner på mitt liv jag undrar vad man kan göra

Tyvärr skiter läkaren i att du fått allvarlig biverkning. Han kan inte bry sig mindre. Just nu tycker han du är en skit jobbig patient. Ledsen men läkarna idag packar på en medeciner men skiter fullständigt i om patienter får biverkningar eller allvarliga skador som kan vara för resten av patientens liv. Lider med dig. Men försök med Ögon yoga. Kolla upp det. Och gör ögon yoga varje dag i flera veckor, tröttna inte utan fortsätt. Varje dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in