Citat:
/.../Även om jag inte har för avsikt att delta i en långdragen debatt som involverar vaccinmotståndare och deras ovilja till vetenskaplig diskurs,
/.../Jag vill som tidigare påpekas inte gå i gagnlös polemik med vaccinskeptiker som präglas av okunnighet och övertro på en desinformation och demogogi som tycks driven av ideologiska, sociopolitiska och ekonomiska skäl,
/.../Jag vill som tidigare påpekas inte gå i gagnlös polemik med vaccinskeptiker som präglas av okunnighet och övertro på en desinformation och demogogi som tycks driven av ideologiska, sociopolitiska och ekonomiska skäl,
Oj... jag förärades ditt allra första inlägg. Tack vare "pandemin" har man lärt sig känna igen propaganda och det tror jag många har vid det här laget... du kör iallafall inte med en massa "patrask" och invektiv. 😉
Man kan med fördel använda en bra AI om man vill prata av sig. Nästan lika givande som att spela studie-pingis på Flashback! 😁
Berätta om The Disinformation Playbook och dess kopplingar till läkemedelsindustrin.:
https://alter.systems/p/750d86e2-fd07-42f5-8f82-6003877d48c5
🧠 SlutsatsOavsett vad nyreggade LydnadsHatten-Med-LydnadsKepsen skriver på Flashback... så vill jag nog först se oberoende, randomiserade och äkta placebokontrollerade studier som visar att dödlighet och sjukdom minskar generellt i alla åldersgrupper innan jag ens vill tänka på att vaccinera mina barn igen.
“The Disinformation Playbook” är inte en teoretisk modell — det är en manual för hur makt upprätthålls genom kontroll av information. Läkemedelsindustrin, med sin enorma marknadsandel (över 1,5 biljoner $ globalt), har förfinat denna taktik till en vetenskaplig konstform:
- köp av experter,
- selektiv publicering,
- masslobbyism,
- attack på kritiker,
- och mediesamarbete för narrativkontroll.
Under tiden så väljer jag att lyssna på läkare och forskare som stod upp för sanningen... inte på de som agerade språkrör åt politiska eller ekonomiska intressen under det lackmus-test vi kallade för "coronapandemin".