2024-06-15, 16:03
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
"– Man berömmer sig av att stänga ut medmänniskor som gör allt för att klara livhanken. Jag blir gråtfärdig när jag tänker på det, säger han enligt Svenska Dagbladet."

Alf borde titta på vilka det är vandrar in Europa och vilka som sitter i båtarna på medelhavet.
Det är ju nästan uteslutande unga män som inte ser ut att ha behövt kämpa för att klara livhanken förrän möjligvis när deras båt sjönk eller de hoppade i havet.
Unga män som gjort det svårare att klara livhanken för alla kvinnor och barn de övergivit i sina hemländer.
Citera
2024-06-15, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invandrar-leffe
Alf borde titta på vilka det är vandrar in Europa och vilka som sitter i båtarna på medelhavet.
Det är ju nästan uteslutande unga män som inte ser ut att ha behövt kämpa för att klara livhanken förrän möjligvis när deras båt sjönk eller de hoppade i havet.
Unga män som gjort det svårare att klara livhanken för alla kvinnor och barn de övergivit i sina hemländer.
Ja, jag tror att Alf VET hur sakernas tillstånd egentligen förhåller sig. MEN, ska man hålla liv i att det är barn och kvinnor som kommer och att man ska vända andra kinden till så måste man gaslighta rätt så rejält. För den sekund de medger öppet att deras syn var rutten från början så kommer deras samhällsbygge att rasa.

Jag brukar ofta jämföra det med Sovjet. Sekunden ledarna i Sovjet medgav att deras samhälle var ruttet och de gjorde det öppet så var det kört. SED i DDR och kommunistpartiet i CCCP var körda sekunden de medgav det öppet. Då rämnade allt.

Därför håller DN, Aftonbladet, Expressen, alla kyrkliga tidningar lögnen i liv. De har inget annat val.
Citera
2024-06-15, 16:17
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
I en artikel i SvD säger Alf Svensson:
https://www.svd.se/a/Eypny2/eu-valet-sverige-slappte-in-sd-i-varmen-gar-europa-samma-vag
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/alf-svensson-kritiserar-sd-jag-blir-gr%C3%A5tf%C3%A4rdig/ar-BB1ntoHN?ocid=msedgntp&pc=NMTS&cvid=0fd597aa09f942 b886bf2399500ef4c8&ei=5

"– Man berömmer sig av att stänga ut medmänniskor som gör allt för att klara livhanken. Jag blir gråtfärdig när jag tänker på det, säger han enligt Svenska Dagbladet."

Helt vidrigt av Alf Svensson.

Alf Svensson blir "gråtfärdig" av att någon vill minska migrationen till Sverige.

Men massinvandringsansvarige Alf Svensson blir inte gråtfärdig när han ser, hur han (och andra massinvandringsansvariga politiker) har förvandlat Sverige till ett land med dagliga skottlossningar och bombdåd. Det bjuder han på.
Citera
2024-06-16, 10:56
Medlem
senhackarens avatar
Alf är en bibelviftare som bör dra sig tillbaka. Läsa en några tidningar som Bamse eller något liknade. Han kan dra i sig några starköl med.
Citera
2026-02-17, 16:10
Medlem
Alf Svensson bor tillsammans med sin fru Sonja i en kåk på 311 kvm i Gränna. Gatan de bor på har över 300 personer listade. Det verkar vara VÄLDIGT, VÄLDIGT VITT. Enligt hemnet såldes sista kåken på den gatan i juni 2024.
Citera
2026-02-17, 19:56
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Politiker

Strix/Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto