2024-05-17, 14:36
Medlem
Lidls Cola är suverän samt billig, tror att den heter freeway
Citera
2024-05-17, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11

Tack! Ska prova
Citera
2024-05-17, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Nja den smakar ju billigt. Ungefär samma smak som en calippo colaglass.
Citera
2024-05-18, 09:03
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Mycket intressant , vad kan ligga bakom detta nesliga dåd och framförallt vem ligger bakom det hela.

Själv röstar jag på Illuminati eller sionistiska judar .
Citera
2024-05-18, 09:22
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Coca cola på burk smakar som det ska. Gott som tusan! Då pratar vi orginalcola, inte zero, light eller annat patrask!
Coca cola på restaurang är dock inte alls lika gott. Den är vattnig
Citera
2024-05-18, 18:56
Medlem
tomatlarss avatar
Det är för mycket kolsyra i coca cola det döljer smaken därför bör man slå upp den i ett glas ganska fort så man får bort en del av det. Då blir den bra. Sedan pepsi smakar bara kemikalier tycker jag.
Citera
2024-06-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
Det är för mycket kolsyra i coca cola det döljer smaken därför bör man slå upp den i ett glas ganska fort så man får bort en del av det. Då blir den bra. Sedan pepsi smakar bara kemikalier tycker jag.
Det var en intressant teori om att det kan bero på för mycket kolsyra, jag ska prova om det gör skillnad att låta kolsyran bubbla bort. Jag tycker att vanlig Coca Cola inte smakar någonting alls numera och har även stört mig på att jag upplevt att den varit för kolsyrad.
Citera
2024-06-16, 21:14
Medlem
Coca Cola är en kryddblandning där lime är den starkaste smaken. För att få mer robust colasmak bör man köpa en cola gjord med kolanöt.
Citera
2025-04-04, 23:44
Medlem
Nej det kan inte bero på kolsyran. Det är ju mycket mindre kolsyra i än det var förr.
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalMesh
Det var en intressant teori om att det kan bero på för mycket kolsyra, jag ska prova om det gör skillnad att låta kolsyran bubbla bort. Jag tycker att vanlig Coca Cola inte smakar någonting alls numera och har även stört mig på att jag upplevt att den varit för kolsyrad.
Citera
2025-04-04, 23:47
Medlem
Bumpar tråden. Köpte coca cola efter att inte ha druckit denna dryck på många år. Tycker knappt dem smakar nån colasmak alls. Om det skulle vara smakbortfall efter covid vet jag inte. Men godis med cola smak brukar smaka mer cola. Hemskt om de snålar på smakämnena. Men det skulle inte förvåna mig om de ska spara in pengar på ingredienser som blivit dyrare. Tidigare var det ju mycket mer kolsyra också. I all läsk.
Senast redigerad av noden 2025-04-04 kl. 23:49.
Citera
2025-04-04, 23:54
Medlem
Beror var du dricker Coca colan. På restaurang så blandas den ofta ut med vatten. Men köper du på burk så borde det inte smaka vatten.
Citera
2025-04-04, 23:58
Medlem
Det är ju inga "äkta" smaker i läsk överhuvudtaget nu utan bara olika blandningar av ämnen som efterliknar en smak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in