2024-05-15, 11:47
Medlem
Om namnet stämmer så finns det iallafall en herre på Facebook som redan fått ett besök av någon som lämnat en skärmdump härifrån under ett av hans inlägg.

Vet vi säkert att uppgifterna stämmer?

Lite taskigt om det inte skulle vara rätt person.
En kompis till mig med en väldigt ovanlig namnkombo fick elaka sms av flera okända människor som anklagade henne för bedrägeri och hon fattade ingenting. Otroligt nog visade sig det sig finnas en till i Sverige med exakt samma namnkombo men med en extra bokstav i ett av namnen som blåst folk på pengar.
Citera
2024-05-15, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurflina
Eftersom jag vet vad som hänt vill jag inte att det ska spridas lögner och skitsnack!! Så nån patetisk jävel är jag inte!

"Enligt rykten" och "jag vet vad som hänt" är inte riktigt samma sak. Hur skall du ha det?
Citera
2024-05-15, 15:44
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.G.T.
Om namnet stämmer så finns det iallafall en herre på Facebook som redan fått ett besök av någon som lämnat en skärmdump härifrån under ett av hans inlägg.

Vet vi säkert att uppgifterna stämmer?

Lite taskigt om det inte skulle vara rätt person.
En kompis till mig med en väldigt ovanlig namnkombo fick elaka sms av flera okända människor som anklagade henne för bedrägeri och hon fattade ingenting. Otroligt nog visade sig det sig finnas en till i Sverige med exakt samma namnkombo men med en extra bokstav i ett av namnen som blåst folk på pengar.
Om du kollar på förra sidan så la jag upp häktningsprotokollet, så ja, namnet på det stämmer. När jag sökte på namn och ort på Facebook fick jag bara upp en person, såg även kommentaren du nämner. Det verkar vara rätt person, samma födelsedag iallafall. Sen om han är skyldig eller inte får tiden utvisa. Lite onödigt att hänga ut någon som inte är dömd, eller åtminstone innan man vet mer.
Senast redigerad av Matamata 2024-05-15 kl. 15:52.
Citera
2024-05-15, 19:33
Moderator
Maviels avatar
Datum tillagt i rubriken.

/Moderator
Citera
2024-05-16, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Om du kollar på förra sidan så la jag upp häktningsprotokollet, så ja, namnet på det stämmer. När jag sökte på namn och ort på Facebook fick jag bara upp en person, såg även kommentaren du nämner. Det verkar vara rätt person, samma födelsedag iallafall. Sen om han är skyldig eller inte får tiden utvisa. Lite onödigt att hänga ut någon som inte är dömd, eller åtminstone innan man vet mer.

Tack det hade jag missat!

Känner lite samma sak då misstankar/rykten om sexualbrott mot barn kan vara svåra att borsta av sig även om man är felaktigt utpekad bara för att man råkar ha samma namn som någon dåre.
Citera
2024-05-16, 08:10
Medlem
Den mannen har inte haft rent mjöl i påsen på länge. Blåser folk högt och lågt för att kunna stilla sina behov efter ha blivit ett drägg när fru med tre barn lämnat han för några år sen.

Många som önskar att han bara kunde dö, listan kan göras lång.
Citera
2024-05-16, 18:07
Medlem
ChiCoLas avatar
Pundare som umgås med minderåriga. Skjut av honom direkt , kommer inte bidra med något till någon
Citera
2024-05-17, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Att äldre män ligger med minderåriga är inget nytt i Virsbo. Sånt har hänt sen 90 talet minst . Då bodde killarna ensamma i lägenheter, jobbade på bruket och drog på byns högstadietjejer . Ofta visste skolan om det

Fast i detta fall låste han in henne och tvingade sig på henne. Har nära bekanta som känner offret.
Citera
2024-05-17, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman16
Den mannen har inte haft rent mjöl i påsen på länge. Blåser folk högt och lågt för att kunna stilla sina behov efter ha blivit ett drägg när fru med tre barn lämnat han för några år sen.

Många som önskar att han bara kunde dö, listan kan göras lång.

Äcklig är han, han har barn i nästan samma ålder som offret. Tror hans ex är glad att hon lämna honom nu.
Citera
2024-05-17, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeastBro
Fast i detta fall låste han in henne och tvingade sig på henne. Har nära bekanta som känner offret.

Och hur vet du att det är "offrets" version som är sanningen? MGM har en annan version. Vi får väl se vad förundersökningen kommer fram till.
Citera
2024-05-17, 12:04
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeastBro
Varför var han i Virsbo?
Citera
2024-06-26, 20:16
Medlem
Något nytt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in